Sanacija pod gradom

Foto: Žurnal24 V predoru pod gradom sta potrebni gradbena sanacija in servis ventilatorjev.
V poletnem času je predvidena sanacija predora pod ljubljanskim gradom. Z vidika prometne varnosti je v Ljubljani najbolj zahteven predor Golovec, pravi France Kmetič iz AMZS.
Oglej si celoten članek

  “Ugotovitev, da predor pod gradom ne ustreza standardom, ni utemeljena,” je povedala Lucija Breskvar, vodja Odseka za vzdrževanje Mestne občine Ljubljana (MOL).
Bralec namreč meni, da v predoru osvetljava ni primerna in da predor na splošno ne ustreza standardom.

V predoru dovolj svetlo
“Doseženi nivoji svetlosti na vozišču popolnoma ustrezajo predpisom, kar se preverja tudi s kontrolnimi meritvami,” je odgovorila Breskvarjeva. Poleg tega je, kot pravi, skozi predor dovoljen le promet z motornimi vozili, hitrost vožnje pa je omejena na 50 kilometrov na uro.

V predoru pa so kljub ustreznosti predvidena dela. “Potrebna je predvsem gradbena sanacija, saj je mogoče opaziti rahle vdore vode,” je pojasnila Breskvarjeva. Ena od verjetnih rešitev je po njenih besedah vgradnja porcelanske prevleke s posebnimi profili, vgrajenimi pod prometom. Njena prednost pa je tudi enostavno čiščenje, je dejala.

Popravili bodo ventilacijo
“V predoru so predvideni še večji servis ventilatorjev in dograditev sistema za krmiljenje prezračevanja ter zamenjava vrat v elektroprostor,” je povedala Breskvarjeva.
Stroški sanacije za zdaj še niso ocenjeni. “Dela se bodo izvajala v poletnem času, predvidoma v poznih nočnih urah,” je povedala Breskvarjeva. Tako ne bodo predstavljala večje ovire za promet. Za varnost predor stalno nadzorujejo, izdelava ocene varnosti pa zaradi dolžine predora (do 500 metov) ni zahtevana, je dodala Breskvarjeva.

France Kmetič

 
HITROST IN RAZDALJA (Pogovor s Francetom Kmetičem, predstavnikom AMZS v konzorciju EuroTest)
1. Kako varni so krajši predori v Ljubljani?
Varnost praviloma ni vprašljiva, zahteva pa vožnja skoznje prilagoditev zaradi spremembe svetlobe, ko zapeljemo v predor in iz njega. Krajši predori zahtevajo dobro osvetljenost.

2. Kateri predor v Ljubljani je neustrezen?
S prometnovarnostnega vidika je zahteven predor Golovec, ker se v njem ločijo prometni pasovi na dva dela oziroma se združijo. Zato sta tu še posebno pomembni primerna hitrost vožnje in varnostna razdalja.

3. Na kaj je treba biti pozoren pri vožnji skozi predor?
Ob vstopu vanj je treba biti med drugim pozoren na zeleno luč na semaforju. Če gori rdeča, nikakor ne smemo zapeljati v predor. Treba je tudi prilagoditi hitrost vožnje predpisani, zagotoviti varnostno razdaljo in sneti sončna očala. Med vožnjo opazujte dogajanje pred seboj. Če se zgodi nesreča, je treba ostati priseben.



Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.