Sedemkrat na servisu, ko jih je poklical osmič, ga je čakalo tole

Foto: Reuters
Foto: Reuters
Oglasil se nam je bralec, ki je pri celjskem podjetju G-1 avto predelal na plin. A vozilo po predelavi ni delovalo brezhibno, zato ga je moral k njim na servis peljati kar sedemkrat. Ko jih je zaradi napak želel kontaktirati še osmič, je dobil elektronsko pošto zavrnjeno, telefonske številke pa niso bile več aktivne. Lastniki so dali podjetje v stečaj.
Oglej si celoten članek

"Ker prevozim veliko kilometrov, sem se takoj po nakupu avta odločil za predelavo na plin. Ko sem podjetje G-1 prvič kontaktiral, so mi zagotavljali, da je motor mojega avta optimalen za predelavo, da so jih predelali že veliko in z njim ni nobenih težav," bralec pojasnjuje svoje izkušnje s podjetjem. 

A ko je prvič poskušal zagnati motor, je bil njegov zvok neobičajen, nenavadno je tudi trzal. Že prvi dan je moral mehanik sistem popravljati. 

"Bilo je malce bolje, a še vedno ne tako, kot bi moralo biti," poudarja bralec in dodaja: "Pri njih sem bil na servisu sedemkrat in postopek je bil vedno isti: Avto so priključili na računalnik, spremenili nekaj nastavitev in me odslovili. Napako so sicer vedno odpravili, a vedno se je pojavila nova. Serviser pa je tarnal, češ, da njihovi tržniki vse stranke prepričujejo v predelavo, a da je nekatere avte praktično nemogoče predelati." 

G-1 v stečaj, njihov posel prevzelo novo podjetje 

Ko jim je v osmem zahtevku za reklamacijo poslal elektronsko pošto, je dobil odgovor, da ni bila dostavljena. 

Foto: Boštjan Tacol Vgradnja avtoplina "Šel sem preveriti njihovo spletno stran, a je bila preusmerjena na novo domeno podjetja Ra-Cen, kjer pa so bili navedene kontakti in osebe, ki so delale v G-1," pojasnjuje in poudarja, da mu je z elektronskega naslova na spletni strani družbe Ra-Cen na njegov zahtevek za reklamacijo odgovorila oseba, ki je bila za prodajo zadolžena že v podjetju G-1. 

"Prav on me je kontaktiral in pripravil informativni izračun, po tem, ko sem se odločil za predelavo in sem izpolnil obrazec na njihovi spletni strani,"  pravi. 

Zahteval je, naj mu sistem popravijo, ali pa vrnejo denar in ga odstranijo iz vozila. Odgovor se je glasil:  Smo novo podjetje, napravo vam lahko pregledamo in poskušamo pomagati. 

Direktor podjetja Ra-Cen Primož Pogorevc zanika, da bi pri njih delali isti ljudje, kot v G-1. "Zaposlili smo le enega mehanika, ki nas je prosil, če ga vzamemo v službo. Zdaj bomo na tej lokaciji strankam ponujali celostni servis za vozila, ne le vgradenj plinskih sistemov," pravi. 

Nenavadna lastniško-direktorska hobotnica 

Zanimive pa so tudi lastniško-direktorske povezave podjetij, ki so vpletene v to zgodbo. Nekaj manj kot 20 odstotni lastnik družbe G-1 je podjetje Skupina Plineks, kjer je direktor Marko Koprivnikar, družbo pa ima v lasti Alenka Lah. 

Skupina Plineks ima v lasti tudi družbo Plineks, kjer je bil do leta 2014 direktor Koprivnikar, od takrat dalje pa podjetje vodi Primož Pogorevc. Pogorevc pa je direktor in skupaj z Lahovo tudi solastnik družbe Ra-Cen – ta po navedbah bralca z večinoma istimi zaposlenimi posluje v prostorih podjetja G-1, ki je šlo v stečaj. 

Foto: Žurnal24 2w 2

"Ko sem jih poklical, so mi dejali, da so novo podjetje in če želim uveljavljati reklamacijo, naj se dogovorim s stečajno upraviteljico G-1," je ogorčen bralec in dodaja: "Izgleda kot bi podjetje dali v stečaj, da bi se izognili morebitnim tožbam in zahtevkom za reklamacije. Ko sem se šel nato malce pozanimati, sem ugotovil, da naj bi bilo teh kar veliko." 

Če ste torej avto na plin predelali pri podjetju G-1, se lahko za garancijo obrišete pod nosom. "Mi garantiramo le za storitve in produkte, ki jih izvede podjetje Ra-Cen," poudarja Pogorevc. Priznava, da je veliko strank, ki vozilo pripeljejo na servis, zmedenih, ko na naslovu, kjer bi moralo biti podjetje G-1, najdejo družbo Ra-Cen.   

Na suhem ostal tudi Mirko Tuš 

"Ko sem se o razmerah pozanimal pri nekem drugem podjetju, ki se ukvarja s predelavo avtov na plin, so mi dejali, da so se v G-1 ušteli z lastnim razvojem, ki ni deloval, kot bi moral. Ker so imeli svojo programsko opremo pa druga podjetja teh sistemov sploh ne morejo servisirati," nam še je povedal bralec. 

"Če druga podjetja ne znajo servisirati teh sistemov, je to njihov problem. Mi znamo servisirati avtoplinske sisteme različnih proizvajalcev. To je približno tako, kot če bi nekdo rekel, da zna menjati jermen motorja pri Škodi, ne zna pa ga pri Seatu. Mi tem strankam znamo pomagati. Bilo bi neodgovorno, da bi vse, ki so predelavo vozila zaupali G-1, pustili na suhem in jim nihče ne bi nudil podpore," odgovarja Pogorevc. 

A Pogorevčeve trditve ne držijo povsem. Podjetje G-1 je bilo izbrano za slovenski Startup leta 2009. V promocijskem videu so pohvalijo, da so razvili lasten sistem z lastno tehnologijo, ki da prinaša izboljšave pri delovanju motorja.

Na suhem je ostal tudi Mirko Tuš, ki je podjetju G-1 leta 2008 zagotovil denar za razvoj in bil od takrat 26 odstotni lastnik.  

david.jug@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 53

  • 10:07 28. December 2016.

    Tukaj je dobro opisano.<br /><br />http://mercedes-benz.mojforum.si/mercedes-benz-about2317.html

  • 10:25 8. Avgust 2016.

    Pozabil si napiat: plačan oglas.

  • 16:04 19. Julij 2016.

    Razumem da je nekomu všeč G1 nekomu pač drugi izvajalci itd. samo zakaj toliko govora o Plineksu? Po komentarjih sledeč …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.