Slovenski zajtrk. Zakaj ne tudi kosilo?

Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk Foto: Barbara Zajc slovenski zajtrk
Mercator bo še naprej pritiskal na slovenske dobavitelje in "zahteval najboljše po najbolj konkurenčnih cenah". Cilj: v vseh kategorijah živil 100 odstotkov slovensko.
Oglej si celoten članek

Potrošniki naj kupujejo hrano, ki je pobrana v optimalnem času zorenja in ni bila obdelana za prevoz, je na slovenskem zajtrku, na katerem je Mercator v podhodu železniške postaje v Ljubljani razdelil 4500 zajtrkov, povedala Janja Kokolj Prošek, vodja službe za podporo živilskopredelovalni industriji ministrstva za kmetijstvo. "Slovenska hrana je varna in pri nas imamo enega najboljših sistemov kakovosti. Torej, kar piše na izdelku, tudi brez dvoma drži," dodaja. Ob tem pa je treba potrošniku tudi dopovedati, da slovenska hrana zaradi posestne strukture in naših danosti ne more biti najcenejša. "Seveda imamo ljudi, ki si ne morejo privoščiti določenih parametrov kakovosti, načeloma pa slovenska hrana ni bistveno dražja od uvožene. Trgovci, ki si želijo slovensko hrano na svojih policah, pa bodo določene razlike morali poloviti pri maržah za druge izdelke," meni Kokolj Proškova.

Po njenih besedah si ministrstvo seveda ne želi, da bi prišlo do večjih pretresov zaradi pritiskov na cene dobaviteljev, ki so se začeli stopnjevati od vstopa Agrokorja v Mercator in da bo Mercator ostal slovenski trgovec. "Pomembno je, da veriga od proizvajalca do potrošnika deluje pravično in da trgovec pri tem ne uveljavlja svoje prevladujoče moči. Torej da vsi nosijo del tveganj in da imajo na drugi strani vsi nekaj od sodelovanja," še meni.

Direktor Mercatorja Toni Balažič se s tem sicer strinja, a dodaja, da pravičnost v takšni verigi pomeni tudi, "da mora biti vsak njen člen konkurenčen". Balažič pričakuje, da bodo dobavitelji ponujali najboljše izdelke po najbolj konkurenčnih cenah, "da bomo ohranili potrošnike, ki jih imamo". "Intenzivno delamo na tem, da bodo ti odnosi korektni in dolgoročni. Pred dvema letoma smo začeli pri sadju in zelenjavi in danes opažamo, da se povečujeta tako pridelava kot odkup."

Znižanje cen letos spomladi je stabiliziralo tržni delež Mercatorja, v zadnjem kvartalu pa se je ta celo povečal, pravi Balažič. "Vendar cena ni edini kriterij izbire, zato želimo ohraniti ta pomemben del lokalne ponudbe. V prihodnjih letih naj bi se ta delež še povečeval in naš cilj je, da bi imeli v vseh kategorijah najboljše sto odstotkov slovensko," še dodaja. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:29 21. November 2014.

    TA TEDEN GSO in STRUPI OKOLI NAS<br />Intervju z Antonom Komatom; "Osvobodimo svobodo" 6. del - GSO in strupi okoli …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.