Šrot dvignil cene piva, soka in vode

Foto: Žurnal24 Laško polni tudi vodo Zalo.
Pivovarna Laško je dvignila cene svojih izdelkov, med katerimi so poleg piva tudi voda Zala in sokovi, za tri do pet odstotkov.
Oglej si celoten članek

Dvig cen narekujejo dražje surovin, energije, embalaže in storitev, s podražitvami pa so počakali do konca prodajne sezone, navajajo v pivovarni Boška Šrota. Cena slada se je od leta 2005, ko je znašala 292 evrov na tono, po navedbah družbe zvišala za 192 odstotkov, na 560 evrov v letu 2008. V zadnjem letu se je bistveno podražil tudi hmelj (540 odstotkov), etikete (88 odstotkov), PVC-materiali (20 odstotkov), steklenice (osem odstotkov) in pločevinke (šest odstotkov). K odločitvi za povišanje cen izdelkov so botrovale tudi rekordno visoke cene nafte in naftnih derivatov ter ostalih energentov, ki so potrebni za proizvodnjo in distribucijo proizvodov do prodajnih mest, še dodajajo v pivovarni, kjer pričakujejo, da letošnji polletni poslovni rezultati ne bodo tako dobri kot v preteklih letih.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.