Svetovalci na terenu pomagajo ogoljufanim potrošnikom

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Na enem mestu vam strokovnjaki ponudijo brezplačen nasvet ali pomoč glede potrošniških pravic, varne rabe interneta ter pravic in možnosti, ki jih imate kot državljan EU. Kje pa vas čevelj žuli, vas vprašajo.
Oglej si celoten članek

V  času našega obiska tega šestdeset let starega britanskega avtobusa - v teh dneh je že obiskal Kranj, Novo Gorico, Postojno, Koper, Ljubljano, danes stoji v Mariboru - sta k svetovalcem pristopila Ljubljančana s konkretnimi potrošniškimi vprašanji:

"Kaj naj storim, na koga naj se še obrnem?" je vprašala zaskrbljena gospa, ki ji je okulist prodal očala z napačno dioptrijo. "Pravice z naslova stalne napake se lahko uveljavljajo tudi čez mejo, dveletno jamstvo za stalne napake pa je po EU za vse enako," se je glasil odgovor izkušenega svetovalca.

"Ker je minilo dve leti, odkar ste kupili očala, pravic iz stalne napake pa verjetno ne boste mogli uveljavljati," ji je na koncu pojasnil mladenič.Očitno se je gospa z očali prepozno zavedla svojih potrošniških pravic.

Letalska družba noče izplačati odškodnine 

Foto: Anže Petkovšek avtobus

 

 

 

 

 

 

Ljubljančanu, ki mu italijanska letalska družba ne želi izplačati odškodnine, bodo kot kaže lahko pomagali: "Z namenom, da bi se izognili odškodnini, se  letalske družbe pogosto izgovarjajo na vreme, čeprav se pozneje izkaže, da temu ni tako," nas je ob tej potrošniški težavi poučila Romana Javornik iz Evropskega potošniškega centra Slovenija ( EPC).

"V primeru, da je zahtevek utemeljen, izpolnimo obrazec za pritožbo in in jo posredujemo v EPC  Italija. Oni bodo potem kontaktirali družbo in zahtevali odškodnino," pojasnjuje Javornikova in doda, da zaradi hitrejše rešitve problema neutemeljenih zahtevkov ne pošiljajo naprej.

"Center iz evropske mreže kontaktira ponudnika, vsi skupaj pa skušamo najti rešitev na mirobljuben način."

Kako naj bom potrošnik, če nimam za kruh

Foto: Anže Petkovšek avtobus Veliko je tudi žalostnih zgodb ljudi, ki nimajo denarja niti za osnovne potrebe, zato seveda kupujejo le tisto najnujnejše:"Mnogi so se zato prišli le izpovedat, da nimajo denarja za nakupovanje, prišli so tudi malo potarnat nad državo," svoje izkušnje z obiskovalci opišejo fantje in dekleta, svetovalci EPC, ki so se jim v teh dneh pridružili še poznavalci s področja internetnih pasti in tržni inšektorji.

"Obstajajo ljudje, ki vedo celo več kot mi, so izobraženi glede pravic in zelo dobro poznajo pasti, predvsem internetne prodaje, ker pač na veliko kopujejo preko spleta. So pa takšni, ki se jih da zavesti, so nezaupljivi, tudi do nas, v smislu itak ne morete nič narediti," smo še slišali na avtobusu, ki danes stoji  Mariboru, pot pa končuje jutri, in sicer v Novem mestu.

vanda.levstik@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.