SŽ 'upokojile' zadnjo lokomotivo Meh

Foto: Žurnal24

Your browser doesn’t support HTML5 video

Na železniške tire je danes zadnjič zapeljala zadnja izmed električnih lokomotiv vrste 362, imenovanih Meh, ki so jo Slovenske železnice uporabljale slabih 45 let.
Oglej si celoten članek

Kot je na priložnostni slovesnosti, ki je ob tem dogodku potekala na železniški postaji v Ljubljani, poudaril direktor poslovne enote vleka pri Slovenskih železnicah, Boštjan Miklavčič , so bile lokomotive vrste 362 zaradi svoje zanesljivosti med strojevodji izredno priljubljene.

Gre za zglobno lokomotivo, sestavljeno iz dveh polkabin, ki sta električno, mehansko in zračno povezani še z usnjenim in deloma plastičnim mehom. Od tod tudi ime Meh, ki so ga lokomotivi dali strojevodje.

Milijoni kilometrov
Tehnologija na lokomotivah je kljub več kot 60 izboljšavam z leti zastarela, njihovo vzdrževanje pa je, tako Miklavčič, postalo zelo drago. Poleg tega so se za izločitev tovrstnih lokomotiv iz voznega parka na Slovenskih železnicah odločili tudi zaradi krize, ki je povzročila upad transportnega dela, trenutno pa potekajo tudi zadnji prevzemi novih, sodobnih Siemensovih lokomotiv vrste 541.

Vse lokomotive te vrste so skupno od začetka obratovanja do danes prevozile približno 74 milijonov kilometrov. Od tega jih je danes "upokojena" prevozila več kot štiri milijone, prepeljala je okoli 20 milijonov ton tovora in opravila vleko okoli 25 tisoč različnih vlakov.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.