Težko do pozitivcev

Foto: Žurnal24 Marko Milosavljević, predstojnik katedre za novinarstvo na Fakulteti za družbene
Milosavljević. “Negativno se večinoma bolje prodaja.”
Oglej si celoten članek

Zakaj v medijih pogosteje zasledimo negativne kot pozitivne zgodbe?
Ker se večinoma bolje prodajajo. Večinoma, poudarjam. Iz tega potem pogosto preraste tendenca po tem, da mediji objavljajo samo negativne zgodbe. En star angleški časopisni lastnik je nekoč trdil, da so vse novice samo slabe novice, da je tisto dobro reklama in mora biti plačano. Uredniška politika pa je stvar uspešne mešanice različnih tematik in različnih pristopov.

Kako ocenjujete medijski prostor v Sloveniji? Je po vaši oceni tudi v naših medijih preveč negativnega?
Težko je reči, kaj je preveč negativnega v trenutku, ko imamo preveč negativnega. Zdi se mi, da so mediji odsev. Trenutno je težko najti pozitivne zgodbe. Veliko je zgodb, ki so v preteklosti veljale za pozitivne, kot so denimo poslovneži leta in velika uspešna podjetja, ki so se nato izkazali za napihnjene balončke, ki so se razleteli ob prvi neprijetni izkušnji.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.