Prizor ni iz Indije, tako so se peljali iz Kopra

Foto: B. V. Gneča na vlaku iz Kopra proti Ljubljani Foto: B. V. Gneča na vlaku Foto: B. V. Gneča na vlaku Foto: B. V. Gneča na vlaku
Na vlaku je bila nepopisna gneča, toliko, da ni kdo padel ven.
Oglej si celoten članek

"Vlak iz Kopra proti Ljubljani je popolnoma nabasan, že v Pivki ne more več nihče gor. Ljudje slonijo na vratih, vsaj deset študentov je klicalo starše, naj jih peljejo v Ljubljano, ne vem, kaj bo s potniki v Postojni," nam je v nedeljo pozno popoldan sporočila bralka.

"Do situacij, da potniki na vlak ne morejo vstopiti zaradi gneče, pride zelo redko," pojasnjujejo na Slovenskih železnicah, kjer priznavajo, da je bila kompozicija vlaka, ki je v petek vozila na relaciji Koper-Ljubljana, zaradi tehničnih težav krajša. "Običajno vlaki Slovenskih železnic ob nedeljah vozijo v ojačani sestavi. Razlog so študenti, ki se vračajo v prestolnico," pravijo in dodajajo, da je cilj Slovenskih železnic, da imajo vsi potniki na daljših relacijah na svoje sedišče.

"V začetku decembra 2018, ko stopi v veljavo nov vozni red, uvajamo tudi dodaten vlak, ki bo v Ljubljano prispel okoli 20 ure. Sicer na omenjeni relaciji potreb po večjih kapacitetah nismo zaznali," pravijo.

Največja gneča na vlakih je v jutranjih konicah. Najbolj frekventne linije so Litija-Ljubljana, Kamnik-Ljubljana, Grosuplje-Ljubljana in Kranj-Ljubljana.

Slovenske železnice

Bralka nas je obvestila, da so Slovenske železnice zaradi nabitega vlaka organizirale avtobusni prevoz, na železnicah pa so vprašanje, ali to drži, spregledali.

Kupnino vrnejo "pod določenimi pogoji", o odškodnini niti besede

Na vprašanje, ali potnikom, ki so imeli vozovnico, pa nismo mogli na vlak, pripada vračilo kupnine, na železnicah pravijo, da to pod določenimi pogoji vrnejo in da pritožbe potnikov obravnavajo individualno. Vprašanje, ali jim pripada še kakšna odškodnina, pa so spregledali.

Foto: B. V. Gneča na vlaku

Kljub neprijetni izkušnji potovanja v nabasanem vlaku pa je bralka izpostavila, da so bili sprevodniki zelo prijazni.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 10

  • 21:45 9. Oktober 2018.

    Se strinjam z enim od predhodnikov. Slov.železnice so res za časom ne obnavljajo infrastrukture s potniškimi kompozicijami pa smo takoj …

  • 12:51 9. Oktober 2018.

    Na slovenskih železnicah so še v socializmu, kar se tiče optimizacije tokov, Niso vzeli poglavja optimizacija modernih transportnih poti in …

  • 11:54 9. Oktober 2018.

    Kaj pa narod pričakuje,še dobr,da vlaki sploh še vozjo,sej je vse na ravni Marije Terezije,zaposleni pa na izobrazbeni ravni 5.razreda,da …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.