Prilagajanje
Več marketinga. Lani so v celjskem Citycentru ustvarili sto milijonov, v mariborskem Europarku, ki je večji, pa 125 milijonov evrov prometa. Brantuša pravi, da je potrebno hitro prilagajanje, več dela je na marketingu.
Več marketinga. Lani so v celjskem Citycentru ustvarili sto milijonov, v mariborskem Europarku, ki je večji, pa 125 milijonov evrov prometa. Brantuša pravi, da je potrebno hitro prilagajanje, več dela je na marketingu.
“Lani smo v celjskem Citycentru povečali promet za eno odstotno točko, za kar dva odstotka več je bilo opravljenih nakupov, in to kljub težkim časom, ki se bodo v trgovski branži očitno še nadaljevali. Ustvarili smo sto milijonov evrov prometa,” pravi Boštjan Brantuša, direktor celjskega Citycentra, ki hkrati vodi mariborski Europark.
Nižje marže
“V Mariboru so gospodarske razmere slabše. V Europarku smo zaznali upad prometa za tri odstotke glede na prejšnje leto,” pove Brantuša in dodaja, da so se morali tudi trgovci prilagajati slabšim razmeram. “Marsikdo je moral spustiti maržo, da je lahko preživel, ni pa nujno, da se boljše in dražje blagovne znamke slabše prodajajo. Zdrava podjetja so se na krizo bolje pripravila in hitreje odzvala.”
Ljudi je manj
Trgovci priznavajo, da je obisk manjši kot v prejšnji sezoni in s tem tudi promet. “Pozna se, da je kupna moč manjša, ljudje so zato pri nakupih previdnejši in premislijo, ali bodo dali denar za obleko višjega cenovnega razreda. Sicer pa na sam promet močno vpliva tudi samo dogajanje v centru. V Mariboru je več živahnosti kot v Celju,” pravi Lučka Zadravec, vodja trgovin Jones v celjskem Citycentru in mariborskem Europarku.