V špici tudi 2.000 delavcev

Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6 Foto: mediaspeed Gradbišče Teš 6
Teš 6. Vlada odločitev o poroštvu preložila, saj hoče zagotovilo, da se investicija ne bo več dražila. Podizvajalci. Koliko od 1,2 milijarde evrov težke investicije gre slovenskim podjetjem, še ni dorečeno.
Oglej si celoten članek

Vlada kljub pričakovanju, da bo dala soglasje za poroštvo za šesti blok Teša, tega ni storila. Kot pojasnil finančni minister Janez Šušteršič, bodo o tem odločali na naslednji seji vlade, ko bo na mizi tudi že poročilo o tej investiciji. Predvsem vlada hoče zagotovila, da se v prihodnje investicija ne bo več dražila, poleg tega pa napoveduje, da bo zahtevala odgovornost vseh vpletenih, saj so že “revizije pokazale na številne pomanjkljivosti in nepravilnosti”.

Računa na Slovence

Podjetje Alstom, ki je v sredo prevzelo gradbišče Teša 6, prek podizvajalcev že dovaža delavce, delovne stroje in preostalo opremo, da začne dela na primarni konstrukciji.

Koliko od 1,2 milijarde evrov težke investicije se bo steklo na račun slovenskih podjetij, še vedno ni točno dorečeno. “Računam, da bi lahko od 20 do 28 odstotkov del izvedli v okviru slovenskih podjetij,” je za Žurnal24 dejal Simon Tot, prvi mož Teša, in nadaljeval: “Zadovoljni smo, da smo lahko gradbišče predali v dogovorjenem roku in da smo v terminskem načrtu. Trenutno je tukaj od 400 do 500 delavcev. Pričakujemo, da jih bo v špici del do dva tisoč.”

Na očitke, da naj bi Alstom v večini le uvažal delovno silo in da za slovenske roke ne bo ostalo skoraj nič dela, je prvi mož Teša dejal: “Računamo, da večina ne bodo tuji delavci. Interes Alstoma je, da izbere delovno silo, ki je konkurenčna in cenovno najprimernejša. Tisti, ki znajo takšno delo opravljati, pa so tukaj, pri nas. Ti bodo bistveno cenejši, kot če bi jih vozili iz Portugalske, severne Nemčije ali Poljske.”

Eden izmed podizvajalcev Alstoma je po Totovih besedah nemški Plauen, a kolikšen obseg del je prevzel na gradbišču, nam Tot ni povedal. “Pogodbe s podizvajalci podpisuje Alstom, mi pa damo soglasje k izvajalcu,” je pojasnil.

"naša so prezahtevna"

Kot smo že poročali, obstaja lista predlaganih slovenskih podjetij, ki bi lahko sodelovala pri projektu. Številna naj ne bi bila konkurenčna, saj naj bi bila dela zanje “veliko prezahtevna ali pa cene že v začetku nabijejo v nebo”, je dejal naš neuradni vir.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.