Več zanimanja za slovenske, bio in kakovostnejše znamke

Foto: slovenija 05.11.07, anketa, akcijske cene, nakupovanje, vozicek, vrecke, foto De
Foto: slovenija 05.11.07, anketa, akcijske cene, nakupovanje, vozicek, vrecke, foto De
Vzdušje v Sloveniji je bistveno bolj optimistično kot pred letom dni ter tudi bolj optimistično kot februarja letos. Skoraj tretjina čuti gospodarsko rast, kar je bistveno več kot lani, ko je gospodarsko rast občutila petina. Več ljudi kupuje slovenske proizvode, bio, eko in kakovostnejše proizvode, bistveno pa je narasla spletna prodaja.
Oglej si celoten članek
Vzdušje v družbi je Sloveniji je s pomladjo postalo boljše, kaže meritev Trženjskega monitorja Društva za marketing Slovenije (DMS).
 
Medtem, ko so anketiranci še januarja družbo zaznavali bolj podobno balkanskim kot evropskim državam, okolje pa kot pesimistično, je aprilska meritev pokazala bolj optimistično podobo. Devet odstotkov vprašanih lahko privarčuje več kot lani, osem odstotkov pa jih je odgovorilo, da si lahko več privoščijo.

16 odstotkov ljudi ocenjuje, da je njihovo finančno stanje boljše kot lani, 14 odstotkov jih troši več kot pred letom dni. Foto: DMS rast

Nakupovanje je še vedno zelo preudarno

Nakupovalne navade se kljub temu niso bistveno spremenile, so pa se. V diskontih kupuje manj ljudi kot pred dvema letoma, manj se jih odloča za cenovno ugodnejše izdelke. Več kot polovica vprašanih pa še vedno nakupuje zelo preudarno.

"Gospodarska kriza je v temeljih spremenila naše nakupne navade. Potrošnik se je v času krize vedel precej bolj preudarno, pogosteje je posegal po nižje cenovnih izdelkih, odkrival nove trgovine (npr. diskontne trgovce) in preizkušal nove, cenejše znamke. Kot so kazale raziskave iz ZDA, izvedene že kmalu po začetku krize, je vsak drugi potrošnik, ki je preizkusil novo, cenejšo znamko (delež takšnih so sicer leta 2009 ocenjevali na 20%), pri tej znamki tudi ostal. V Slovenijo je kriza trajala precej dlje kot v drugih državah, nove navade so imele več časa, da se utrdijo, " razlaga Andraž Zorko iz Valicona. Foto: DMS preudarnost

Večkrat slovensko, eko, bio, kvalitetnejše

Z naraščanjem obsega potrošnje narašča tudi delež tistih, ki izražajo naklonjenost kupovanju slovenskih znamk, eko in bio znamk oz. izdelkov z oznakami višje kakovosti. Štiri odstotke pa je manj tistih, ki lahko zase trdijo, da so zvesti blagovnim znamkam. "Zvestoba do znamk na sploh je sicer ostala, je pa bolj promiskuitetna, kot je bila nekoč. Potrošnik je danes bolj nagnjen k preizkušanju novih znamk, tudi ponudba le teh je širša," pravi Zorko.  Foto: DMS znamke

Na spletu predvem tehnični izdelki, obutev, obleka

Nakupovanje na spletu je zraslo. V preteklem letu je na spletu izdelek kupilo 73 odstotkov ljudi, kar je deset odstotkov več kot leto prej. Največ ljudje po spletu kupujejo tehnične izdelke, obutev in oblačila. Foto: DMS online
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 11

  • Torej to pomeni samo to da imajo bogatejši še več revni pa še manj. In najbolj pomembne podrobnosti so pa …

  • 06:42 22. April 2016.

    Statistika je ku..a. Vedno več revežev, oni pa o zadovoljstvu. To je sigurno spesnil Bramor!

  • 00:07 22. April 2016.

    revscine na duhu in revscine na vrednotah.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.