Velika akcija za cenejšo elektriko in plin

Foto: Saša Despot ZPS Foto: Saša Despot ZPS Foto: Saša Despot ZPS Foto: Saša Despot ZPS Foto: zurnal24.si Električna vtičnica, razdelilec
Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je zagnala tretjo kampanjo skupinske zamenjave dobavitelja električne energije in plina. Po besedah predsednice ZPS Brede Kutin lahko potrošniki, če stopijo skupaj, ponovno dosežejo dobro ponudbo.
Oglej si celoten članek

Prijave bodo zbirali do 3. aprila. V preteklih dveh kampanjah so gospodinjstva skupno prihranila 2,2 milijona evrov.

Osnova tretje kampanje po besedah Kutinove ostaja enaka preteklima. Kot je dejala na današnji novinarski konferenci v Ljubljani, ZPS potrošnike ponovno vabi k sodelovanju pri skupinskem nakupu elektrike in plina, prijave pa bodo zbirali do 3. aprila. Ob tem je poudarila, da je prijava predpogoj za sodelovanje v kampanji, saj brez tega ponudniki ne morejo vedeti, kakšen je interes.

"Prijava je hitra in enostavna, sodelovanje pa brezplačno in nezavezujoče," je povedala Kutinova in dodala, da lahko v kampanji sodelujejo vsi, ne samo člani ZPS. Prijava je že mogoča na spletni strani zamenjaj in prihrani.

Foto: Saša Despot ZPS

Licitacija bo potekala 4. aprila, v sredini maja pa bodo na zvezi ocenili prihranke. "Vsak bo dobil individualiziran račun prihrankov, na podlagi katerega se bo lahko odločil, v sredini junija pa mogoče pogodbo podpisati in zamenjati dobavitelja," je še dejala predsednica zveze.

Zagotovljena cena za 12 mesecev, prihranki od 150 do 200 evrov

ZPS je enaki kampanji izpeljala v sezoni 2014/2015 in leta 2017. Tudi tokrat bo ponudba skupinskega nakupa brez skritih stroškov, brez pogodbene vezave, tarifa bo za 12 mesecev navzgor omejena, dobavitelj pa se bo zavezal k pravočasnemu obvestilu o tarifi, ki bo veljala po izteku akcijske cene.

V prvi in drugi kampanji so številke za slovenski trg po oceni Kutinove "zelo lepe". Skoraj 41.000 sodelujočih gospodinjstev v prvi kampanji in skoraj 26.000 v drugi, je pojasnila. Prihranki povprečnega gospodinjstva so v prvi kampanji znašali 164 evrov, v drugi pa 211 evrov. Celotni prihranek v prvi kampanji je tako znašal en milijon evrov, v drugi pa 1,2 milijona evrov.

Podobne akcije so, kot je dejala Kutinova, postale standardna praksa v Evropi, evropski potrošniki pa so v kampanjah skupinskih nakupov energije prihranili že več kot 300 milijonov evrov.

Dobili boste pošto, akviziterjev pa ne bodo najemali

Novost letošnje kampanje pa je po pojasnilih Kutinove ta, da bo ZPS z nenaslovljeno pošto potrošnike nagovorila prek nabiralnikov. Je pa opozorila, da ZPS interesentov ne bo zbirala z akviziterji od vrat do vrat, česar tudi nikoli niso počeli. Če se bodo takšni akviziterji predstavljali v imenu zveze potrošnikov, Kutinova potrošnike poziva, naj jih na to opozorijo, saj gre za nepošteno prakso.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 16:41 30. Januar 2019.

    Jaz sem bil pri drugi, pa se je kar poznalo, sicer sem prej imel res slabega dobavitelja ECE. Prvič so …

  • izy
    14:16 30. Januar 2019.

    zdaj se pa naj zganijo še internet, nafto in bencin, davke ,...

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.