Vozniki vse pogosteje preutrujeni

Foto: Aleksandar Lukić Slovenija 12.10.10, celjska policija, akcija 12. oktobra, na pocivaliscu Lopata,
Vse več romunskih prekrškarjev; najpogostejše kršitve odkrite pri voznikih z Madžarske, Hrvaške ter BiH.
Oglej si celoten članek

Prometni inšpektorji in policija si na naših cestah prizadevajo omejiti promet tehnično neustreznim vozilom, ki bi bila lahko nevarna za druge udeležence v prometu. V zadnjih treh letih je policija pri nadzoru na cestah, ki ga opravlja skupaj s prometnimi inšpektorji, naletela na skoraj 21 tisoč voznikov s tehnično neustreznimi vozili.

Vse več težav z Romuni

Na slovenskih cestah poleg osebnih in kombiniranih vozil, v katerih se proti vzhodni Evropi skozi našo državo prevaža različna krama (tudi rabljeno pohištvo in stari radiatorji), vozi veliko tovornjakov. Inšpektorji inšpekcije za cestni promet so letos do začetka avgusta opravili dobrih tisoč nadzorov (lani v vsem letu skoraj dva tisoč) prevoznikov oziroma voznikov tovornjakov.

Na teren do 20-krat na mesec

Inšpekcija nadzore na terenu opravlja od 15- do 20-krat na mesec. "Občasno se ti nadzori izvajajo tudi na relacijah, ki vodijo proti Luki Koper ali iz nje (v septembru so jih inšpektorji v neposredni bližini opravili trikrat). Najpogosteje se kršitve ugotavljajo pri prevoznikih oziroma voznikih iz Hrvaške, Madžarske ter Bosne in Hercegovine, kar je sicer povezano tudi z obsegom prometa in številom kontroliranih vozil iz teh držav, vse več pa je ugotovljenih kršitev tudi pri prevoznikih in voznikih iz Romunije," poudarja Ervin Tomšič, direktor inšpekcije za cestni promet.

Največkrat preutrujeni

Najpogostejše kršitve so povezane s preutrujenimi vozniki oziroma predolgo vožnjo, odrekanjem obveznim odmorom in počitku, sledijo pa prekrški, povezani z neustrezno, manjkajočo ali pomanjkljivo dokumentacijo ter tehnično nepopolnostjo vozil. Inšpektorji pogosto odkrivajo tudi goljufije, povezane s tahografi – merilci, ki beležijo obseg voznikovih aktivnosti. Pogosto pa tako naletijo tudi na posebne mehanske ali elektronske naprave za manipulacije na tahografih, ki jih tovornjakarji lahko aktivirajo celo z daljinskimi upravljalniki.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.