Wal-Mart leti na krilih recesije

Foto: Žurnal24
Recesija, v katero se potaplja gospodarstvo Združenih držav Amerike, ni nujno negativna za vsa tamkajšnja podjetja. Vsekakor ne za Wal-Mart.
Oglej si celoten članek

Wal-Mart, ki glede na obseg poslovanja in doseženi dobiček zaseda prvo mesto med vsemi svetovnimi trgovskimi družbami, dobiva v času ameriške gospodarske recesije le še dodaten zagon. Z diskontnimi cenami je zelo privlačen za povprečenega ameriškega potrošnika, ki je soočen s stagnirajočimi plačami in naraščajočimi cenami.

"Vedno nižje cene"
Družinsko podjetje iz Arkansasa, ki ima po vseh ZDA odprtih okoli 7000 poslovalnic, je še do nedavnega veljalo za nakupovalni center tistih Američanov, ki spadajo na samo dno socialne lestvice. Toda neugodna gospodarska gibanja, z njimi tudi naraščajoče obrestne mere, ki otežujejo vračanje kreditov, ženejo ameriške potrošnike v Wal-Mart, trgovsko verigo, ki v nadvse asketsko opremljenih poslovnih enotah ponuja večinoma kitajsko blago. Kilogram paradižnika za 1 $, srajca za 6,5 $, "velikonočna košarica" za 9,74 $ so nekateri izmed množice izdelkov, po katerih potrošniki zelo radi posegajo.

Iz Wal-Marta so sporočili, da so imeli v poslovnem letu 2007 za skoraj 375 milijard dolarjev prometa, kar jih po obsegu poslovanja uvršča na drugo mesto vseh svetovnih podjetij, takoj za naftno korporacijo ExxonMobil.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.