Prevara. Elektronsko sporočilo, v katerem MasterCard zahteva, naj mu imetniki kartic zaradi vnovične aktivacije posredujejo osebne podatke in podatke o kartici, je lažno, so potrdili na MasterCardu: “Gre za poskus goljufije, ki ga bodo pristojni raziskali v najkrajšem času.”
Pri omenjenem podjetju poudarjajo, da imetnikom kartic nikoli ne pošiljajo nenaročenih e-sporočil s prošnjami po zagotovitvi osebnih podatkov ali številki bančnega računa, sploh pa ne v takšnem formatu. Tistim, ki prejmejo tovrstno sporočilo, svetujejo, naj ga takoj izbrišejo. “Ne klikajte na povezave in ne odpirajte priponk. Nikakor ne posredujte osebnih in bančnih podatkov na nezavarovan način,” dodajajo. Za tiste, ki so podatke že posredovali, pa priporočajo preklic kartice pri izdajatelju.
Pri NLB za dodatno varnost svetujejo redno nameščanje najnovejših popravkov operacijskega sistema, zadnjo različico brskalnika z vsemi morebitnimi varnostnimi popravki, program za odstranjevanje vohunskih programov in redno posodobljen antivirusni program
Z lažnivo e-pošto do vašega denarja
Nasvet MasterCarda. E-pošto, ki zahteva posredovanje osebnih podatkov in tistih o kartici, izbrišite.