Alonso: Mosleyjeva F1 ne bi imela smisla

Foto: Žurnal24 "V dobro športa bo moral nekdo kapitulirati," je v kolumni za nedeljski The Time
Vse kaže, da bo Max Mosley samovoljno spremenil formulo 1. A zdaj mu hrbet obračajo ne le moštva Fote, temveč tudi dirkači in lastniki tradicionalnih dirkališč. Vse kaže na novo serijo.
Oglej si celoten članek
 
 

Če se proizvajalci ne bodo dogovorili s Fio, bo paralelna serija za dirkače mnogo bolj zanimiva. Vsi si želimo najnovejše tehnologije in najhitrejših dirkalnkov na svetu.

Fernando Alonso

 
Spor med Fio oziroma Maxom Mosleyjem in ekipami Fote se znova zaostruje. Potem ko je dal sredi tedna Mosley vedeti, da se ekipam ne bo uklonil, in da za sezono 2010 ostaja prostovoljni 'budget cap' 45 milijonov evrov s posledičnim dvotirnim pravilnikom, se zdaj pritiski nanj zaostrujejo. Osmerica moštev Fote je enotna, pripadnost je potrdil tudi Ross Brawn, in zahteva za sezono 2010 enaka pravila, kakršna veljajo letos. V petek je vodja Toyote, John Howett, prvič omenil tudi ustanovitev lastne serije. Nato je na Mosleyja pritisnilo nekaj lastnikov tradicionalnih prizorišč dirk. Tako je princ Albert II. dejal, da bo monaška dirka izključno v tisti seriji, kjer bo nastopal Ferrari in druga velika moštva. Zdaj so na predsednika Fie pritisnili še dirkači moštev Fote.

 
 

Dirkači smo enotni: sledili bomo moštvom Fote. Kar se tiče pravil, ki so povsem nejasna, delimo mnenje Fote. Mosley mora razumeti, da se določene stvari ne smejo zgoditi. Pravila za 2010, kakršna so mišljena zdaj, niso dobra za formulo 1.

Jarno Trulli

 
Pred VN Turčije se je v bivalniku Toyote 16 dirkačev sestalo s predstavniki svojih moštev, da bi se seznanili s trenutnim stanjem. Manjkali so le dirkači Williams Toyote in Force Indie Mercedesa, čigar ekipi sta se za sezono 2010 prijavili brezpogojno in sta zdaj suspendirani iz združenja moštev formule 1 (Fota). Zbrani dirkači so podprli prizadevanja svojih moštev in Mosleyju obrnili hrbet. "Raje bi dirkal v vsaki drugi seriji, kot pa v novi formuli 1. Za nas dirkače model, kakršnega imajo v GP2 in F3, ni zanimiv. Zanimiv ni niti za pokrovitelje niti za dirkališča niti za televizijo. Takšna formula 1 ne bi imela smisla," je bil po sestanku neposreden Fernando Alonso (Renault). "Ekipe dajejo od sebe maksimum. Prijavile so se za sezono 2010. Ne morete pa pričakovati, da bodo v enem letu proračun zmanjšale iz 500 na 45 milijonov. To je možno kvečjemu v roku treh let, kar predlagajo moštva."

 

Litespeed bo Lotus

Ena od deveterice novih ekip prijavljenih za sezono 2010 je moštvo iz F3 - Litespeed. Ti so zdaj dobili pravico do uporabe imena Lotus. Tehnični vodja ekipe bo Mike Gascoyne, ki je v zadnjih letih delal za Force Indio, Toyoto, Renault in Jordana. Športni direktor ekipe bo Johnny Herbert.

Brawn GP ostaja v Foti
Čeprav se je govorilo, da bo šel Brawn po poti Williamsa in Force Indie, pa je Ross Brawn v nedeljo potrdil, da ostaja zvest Foti in njenim ciljem. "Težava je, ker imamo dobre ideje tako mi v Foti, kot jih ima tudi Fia. Upam, da vendarle združimo svoje poglede in najdemo rešitev. Fota je novim in manjšim ekipam pripravljena dobavljati menjalnike za 1,5 milijona evrov in motorje za pet milijonov. Fota ima dobre predloge," poudarja Ross Brawn, ki pa se obtem boji, da je za rešitev prepozno. "Če ne bo hitre rešitve, bo 12. junija Fia licenco podelila vsem na novo prijavljenim ekipam in dvema zdajšnjima. Nastal bo problem, saj za nas potem ne bo več prostora."
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.