Bitka za nakup Renaulta

Foto: Žurnal24 V letu dni so tekmovanje v formuli 1 zapustili avtomobilski koncerni Honda, Toyo
Usoda Renaulta je vse bolj negotova. Pojavila sta se dva akterja, ki želita kupiti ekipo, a uporabljati Renaultove motorje. Po drugem scenariju bi se Robertu Kubici v ekipi pridružil Jacques Villeneuve.
Oglej si celoten članek

V prvenstvu formule 1 se počasi rešujejo neznanke za sezono 2010. Sauber Ferrari je v četrtek dobil mesto 13. ekipe. Kot je sporočila Fia, ga je dobil namesto Toyote, s čimer njenega mesta ne more niti z nakupom ostankov japonske ekipe dobiti kdo drug (to je skušal srbski Stefan GP). Edino nerešeno vprašanje je zdaj prihodnost tovarniške ekipe Renaulta. Vodstvo francoskega koncerna se je v četrtek sestalo, da bi pretehtali možnosti, kako ostati v tekmovanju, a obenem vseeno drastično znižati stroške.

Renault bo končno odločitev najverjetneje sprejel prihodnji teden. Zdi se, da bo ekipo prodal, a še naprej ostal v formuli 1 kot dobavitelj motorjev (za naslednico svoje ekipe in za Red Bull). Drugi scenarij je, da dobijo bogatega investitorja, s čimer bi še naprej tekmovali kot tovarniško moštvo. V slednje verjame alfa in omega formule 1, Bernie Ecclestone: "Situacijo z Renaultom bomo uredili. Aktivno delamo na tem. Prepričan sem, da bomo prihodnje leto v formuli 1 videli ekipo z imenom Renault."

Foto: Žurnal24

Verjetneje je, da bo ekipo prevzel Prodrive Davida Richardsa, ki si v formulo 1 želi že tri leta (spomladi niso bili izbrani kot eno od novih moštev). S tem bi se ekipa vrnila v stanje iz 90. let (takrat Benetton Renault, zdaj morda Prodrive Renault?). Pod vodstvom Richardsa, ki je nazadnje v formuli 1 delal za BAR, bi lahko ostali podobno konkurenčni, kot so bili zadnjih nekaj sezon. Vprašanje je le, ali ima Prodrive dovolj sredstev, saj ni edini, ki se zanima za Renaulta.

Težav s sredstvi nima podjetje Genii Capital, ki ga vodita poslovneža Gerard Lopez in Eric Lux. V četrtek se je govorilo, da bo to podjetje le vložilo v projekt Prodriva, zdaj bi Renault raje prevzeli sami. Omenjeno podjetje vlaga v marsikaj, denimo v muzej Charlieja Chaplina v Švici ter v Gravity Sports Management. Slednji skrbi za več dirkačev. Med njimi sta nizozemski dirkač s kitajskim poreklom Ho Pin Tung, ki je ta teden z Renaultom dirkal na testiranjih mladih dirkačev v Jerezu; ter Kanadčan Jacques Villeneuve. Nekdanjemu prvaku se tako odpira nova možnost za vrnitev v formulo 1.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.