Ferrari: Mi nismo vpleteni!

Foto: EPA
Foto: EPA
Rdeči iz Maranella so zanikali, da se bo ekipi pridružil inženir Benjamin Hoyle, ki ga Mercedes obtožuje kraje in posredovanja zaupnih informacij.
Oglej si celoten članek

Karavano formule 1 pretresa domnevni vohunski škandal, v katerega naj bi bil vpleten inženir aktualnega konstruktorskega prvaka, Benjamin Hoyle, in najuspešnejša ekipa v zgodovini tekmovanja Ferrari.

Mercedes je nedavno napovedal tožbo proti nekdanjemu uslužbencu, ki naj bi ekipi iz Brackleyja kradel zaupne informacije in jih posredoval rdečim iz Maranella. ''Družba Mercedes AMG High Performance Powertrains si prizadeva, da bi zavarovala svojo intelektualno lastnino, zato bomo zahtevali, da Hoyle vrne vse sporne dokumente in ne uporablja tistih, ki so v njegovi lasti,'' so sporočili iz Brackleyja.

Ferrari je v nedavno končani sezoni zabeležil ogromen napredek v primerjavi z lansko, saj je kar trikrat stopil na najvišjo stopničko in prvenstvo končal na drugem mestu konstruktorske razvrstitve.

Kljub temu rdeči vehementno zavračajo očitke, da naj bi bil preporod ekipe posledica na nedovoljen način pridobljenih informacij o pogonskem sklopu in šasiji najdominantnejše ekipe zadnjih dveh sezon.

''Pogovarjali smo se, a nismo prišli do tega, da bi mu ponudili formalno pogodbo. Ne bo se nam pridružil v bližnji prihodnost,'' so sporočili iz Ferrarija. ''Ni res, da je bil na pragu prestopa k nam. Kar je naredil, se tiče le njega in podjetja, v katerem je bil zaposlen. Mi nismo vpleteni,'' so odgovornost zavrnili rdeči.

Posodobitve motorjev in šasije ter razvojne strategije dirkalnikov so v paddocku formule 1 velika skrivnost. Nemalokrat se zgodi, da inženirji aerodinamične novosti ščitijo pred fotografskimi objektivi, da bi preprečili kakršnokoli odtekanje informacij.

Člani ekip se izogibajo neposrednim vprašanjem o delovanju in izdelavi podrobnosti, ki v tako tekmovalnem in izenačenem športu lahko pomenijo razliko med prvim in desetim mestom. 

Foto: EPA sebastian vettel ferrari red bull

Vohunske afere pa še zdaleč niso novost v F1. Največja in najdomevnejšega sega v leto 2007, ko so pri inženirju McLarna Mikeu Coughlanu odkrili 780 strani dolg dosje tehničnih informacij o delovanju Ferrarija.

Ekipa iz Wokinga je takrat dobila rekordno kazen v višini 100 milijonov dolarjev, vendar je ni odplačala v celoti, saj je del odslužila z odvzemom konstruktorskih točk v naslednji sezoni. McLaren je Coughlana odpustil, Ferrari pa je prekinil sodelovanje v Nigelom Stepneyjem, ki naj bi srebrnim posredoval zaupne informacije.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.