Ferrari pojasnil razloge za veto

Foto: EPA
Foto: EPA
Moštvo formule 1 Ferrari je pojasnilo, zakaj se je odločilo za veto pri načrtovanih spremembah krovne avtomobilistične zveze (Fia) glede zmanjševanja stroškov v tem tekmovanju.
Oglej si celoten članek

Fia je pred dnevi sporočila, da je želela zmanjševanje stroškov doseči z zgornjo omejitvijo stroškov ekip, s spremembami tehničnih pravil in z več deli, ki bi bili standardizirani za vse ekipe. A so to zamisel pozneje opustili, ker ji je nasprotoval Ferrari. Ta ima kot najstarejša ekipa formule 1 pravico do veta pri podobnih odločitvah in jo je tokrat uporabil.

"Zaščitili smo svoje komercialne vidike kot vodilni proizvajalci. Če te nekdo prosi, da narediš določen izdelek, ga pač narediš. Potem ti rečejo, 'dobro, zdaj pa znižajte ceno'. Kaj bi vi naredili? Ne gre za našo potezo proti drugim ekipam, branimo samo sebe in svojo podjetniško dejavnost," je razložil vodja moštva Maurizio Arrivabene pred dirko v Mehiki.

Vodjo ekipe iz Maranella je zmotilo predvsem to, da naj bi pri krčenju stroškov veliki dobavitelji motorjev, kamor ob njegovi tovarni spadata še Mercedes in Renault, drugim ekipam omogočili nakup agregatov po nižjih cenah. "Če nič drugega, gre tu za velike razvojne stroške. Te moraš vsaj pokriti, ne moreš nečesa, kar si dolgo razvijal, ponuditi zastonj," je bil jasen Arrivabene.

Fia je zaradi Ferrarijevega veta sicer predlagala novo rešitev, uvedbo enotnega dobavitelja motorjev v sezoni 2017, razvoj takšnega motorja naj bi bil precej cenejši kot pri sedanjih proizvajalcih.

O tem, da želi vodstvo tekmovanja ekipam na ta način znižati stroške v posamezni sezoni, motorje naj bi dobavljalo neodvisno podjetje, je prvič pred dnevi ob dirki v teksaškem Austinu že govoril vodja tekmovanja, 84-letni Bernie Ecclestone.

Pri tem naj bi šlo za 2,2-litrske motorje z dvojnim turbinskim polnilnikom. Od lanske sezone so v formuli 1 zaradi okoljskih zakonov dovoljeni le 1,6-litrski turbo motorji s hibridno tehnologijo. Ti novi motorji naj bi ekipe namesto šestih milijonov evrov na sezono stali le še tretjino tega zneska.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.