Kopi in Sara najboljši znamki

Foto: Žurnal24 Anze_Kopitar_Action_170208 - teaser
Prvi dan konference o marketingu v športu so razglasili najboljše športnike leta po kriterijih blagovne znamke. V moški konkurenci je slavil Anže Kopitar, v ženski pa Sara Isakovič.
Oglej si celoten članek

Hokejist Anže Kopitar in plavalka Sara Isakovič sta najboljša slovenska športnika leta po kriterijih blagovne znamke v anketi in po merilih Mediane, med ekipami pa so prvi hokejisti Acroni Jesenic. Razglasili so jih na slovesni večerji prvega dne 5. mednarodne konference o športnem marketingu SPORTO v Portorožu. V peterici najožjega izbora so bili lanski zmagovalec veslač Iztok Čop, Kopitar, atlet Primož Kozmus, plavalec Peter Mankoč in telovadec Mitja Petkovšek. Med dekleti so bile v peterici Isakovičeva, tekačica na smučeh Petra Majdič, alpska smučarka Tina Maze, ki je bila prva lani, tenisačica Katarina Srebotnik in atletinja Marija Šestak, ter med ekipami jeseniški hokejisti, hokejisti Tilie Olimpije, košarkarji Uniona Olimpije, nogometaši Maribora in rokometaši Celja Pivovarne Laško, lanski zmagovalci. Podelili so tudi SPORTO nagrade za marketinške in druge dosežke v športu.


Sara Isakovič je dobila novo priznanje. © www.alesfevzer.com

 
Izsledke znamke leta 2008 med športniki, športnicami in športnimi ekipami je predstavila Janja Božič Marolt , direktorica Mediane. Raziskovalci so vrednost blagovne znamke posameznega športnika izračunali na podlagi naslednjih kriterijev: prepoznavnosti športnika, tekmovalnih dosežkov, vrhunskosti v svetovni konkurenci, zadovoljstva z njihovimi rezultati ali nezadovoljstva kljub relativnim uspehom, ocene osebnosti prek javnih nastopov in kot teme pogovorov med ljudmi, navijaške vrednosti in števila iskanj na svetovnem spletu.  Velik uspeh v mednarodni konkurenci lahko krepko spremeni status športnika. Kozmus, ki je bil pred tem znan slovenski športni javnosti, je postal široko prepoznaven tudi med tistimi, ki športa ne spremljajo, po osvojitvi zlatega olimpijskega odličja v metu kladiva. Pred OI v Pekingu ga je, kot so ugotovili v anketi Mediane, takoj prepoznalo krepko manj kot deset odstotkov Slovencev, po pekinškem slavju pa je takojšnja razpoznavnost narasla na 50 odstotkov. To pomeni, da ga takoj prepozna vsak drugi Slovenec ali Slovenka. V anketi je bila zanimiva tudi razporeditev posameznih panog po prepoznavnosti in priljubljenosti, saj je na prvem mestu nogomet, sledijo pa košarka, atletika, smučanje in formula 1.

Nagrado za najboljše sponzorstvo posameznega športnika in ekipe je dobil novogoriški HIT z Juretom Koširjem kot ambasadorjem njegovih blagovnih znamk, Mercator (Ljubljanski maraton) za sponzorstvo športnega dogodka, tekmovanja ali programa, UPC (Trojček XL) za najboljši oglas, ACH Volley (evropska liga prvakov) za najboljše aktivnosti na področju odnosov z javnostmi, Red Bull Slovenija za novo uporabo medijev in druge aktivnosti tržnega komuniciranja ter Košarkarska zveza Slovenije za najboljšo uporabo spletnega medija v športu. Zmagovalca je odločilo 50 odstotkov glasov tričlanske žirije (predsednica Maja Makovec Brenčič ter člana Dejan Turk in Boštjan Tadel) ter polovica glasov širše strokovne javnosti.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.