"Mediji športnika naredijo znanega"

Foto: Žurnal24 Trening in bitka za pokrovitelje. To je profesionalni šport, pove Brajkovič. (Fo
Na konferenci o športnem marketingu SPORTO so govorili o odnosu športnik-mediji-marketing. "Mediji športnika naredijo prepoznavnega, kar pritegne sponzorje," je dejal Jani Brajkovič.
Oglej si celoten članek

Boksar Dejan Zavec, svetovni prvak v velterski kategoriji, kolesar Jani Brajkovič, član ekipe RadioShack, hokejist Anže Kopitar in plavalka Sara Isaković so prvi dan 7. mednarodne konference o športnem marketingu SPORTO v Portorožu predstavili svoje poglede na marketing, ki poleg športnih dosežkov v precejšnji meri kroji tudi njihove prihodke.

Kopitar, edini Slovenec v severnoameriški hokejski ligi NHL, in Isakovićeva, olimpijska podprvakinja ter študentka ameriške univerze Berkeley, sta se udeležencem predstavila prek vnaprej posnetih prispevkov. "V ZDA je toliko športnikov, da ne moreš biti prepoznaven, če nisi v samem svetovnem športnem vrhu. Tudi za Michaela Phelpsa ni nihče vedel, dokler ni dosegel izjemnih uspehov v plavanju (16 olimpijskih medalj, od tega 14 zlatih). Pozneje pa mu je velika prepoznavnost povzročala tudi težave," je dejal Kopitar. Član Los Angeles Kingsov prek svoje znamke Eleven del denarja nameni tudi za dobrodelnost. "Tudi ko postaneš športna zvezda, je treba normalno živeti in komunicirati z ljudmi. Sama s tem nimam težav, ker sem pač odprt človek in mi to ustreza," pa je dodala Isakovićeva.

Foto: Žurnal24 null

Oba sta zaradi življenja v ZDA nekoliko odmaknjena od Slovenije, vendar ocenjujeta, da zaradi tega nista deležna nič manjše pozornosti medijev, kot bi jo imela, če bi živela v domovini. "Mediji športnika naredijo prepoznavnega, kar pritegne sponzorje. Ker je najpomembnejši trening, je treba najti ravnotežje," je dejal Brajkovič. "Prepoznavnost se ne more roditi čez noč. Poleg športnih uspehov je potrebno tudi profesionalno delo, zame ga opravlja agencija, da se prek prepoznavnosti v javnosti ustvari blagovna znamka. Tu je bil največji preskok med amatersko in poklicno kariero. Delo v športu je sicer podobno kot v drugih poklicih in zahteva veliko garanja. Vendar pa pridejo tudi obdobja, ko nimaš dovolj denarja za trening in normalno življenje. Ko uspeš, pa pride tudi do trenutkov, ko moraš za druge dejavnosti, tudi za marketing, nameniti veliko časa in ga včasih zmanjkuje za trening. Treba je najti ravnotežje," je ocenil Zavec.

Na vprašanje, kako ocenjuje, da vrh slovenske politike na operativni ravni skrbi za sponzorje nekaterih naših športnikov, je Zavec v svojem šaljivem tonu odvrnil: "Od danes sem v športni četi policije in na to zdaj ne morem več odgovarjati." Dejal je, da bo poskušal tudi po svoji športni poti ostati v boksu. "Resnica je, da Dejana Zavca ne bo nobenega več, lahko pa bo kakšen naš boksar v prihodnje še boljši. Imamo veliko boksarskih talentov, čeprav tega v javnosti ni videti. Sam bom pripomogel, da bodo tudi generacije za mano deležne sreče, kot sem je bil sam, ko sem postal svetovni prvak."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.