Sebastian Vettel (Red Bull) si lahko privošči dva meseca oddiha, pa bo konec avgusta še vedno vodil v skupnem seštevku formule 1, a v ekipi prvakov ne glede na visoko prednost ne bodo počivali. Omejitev preprogamiranja motorja od kvalifikacij do dirke jih ni prizadela, drugače pa bi lahko bilo z omejitvijo uporabe izpušnega difuzorja v času, ko dirkač ne pritiska na stopalko za plin, ki začenja veljati na naslednji dirki v Silverstonu. Tehnični direktor Red Bulla, Adrian Newey, meni, da bosta s tem največ pridobila Mercedes in Ferrari. Ker so slednji na zadnjih dirkah naredili velik korak naprej v primerjavi z začetkom sezone, se tako razvoj dirkalnika pri Red Bullu ne sme ustaviti, če želijo ostati na vrhu razpredelnice.
"Sprememba prihaja, s tem se je treba sprijazniti," je za angleški BBC dejal Newey, ki je bil ostro proti tovrstni spremembi sredi sezone, saj pomeni le dodatne stroške. A Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) je ostaja neomajna, saj ne bo več tolerirala proizvajanja izpušnih plinov v času, ko dirkač ne pritiska na plin. "Težko je reči, kako bo to vplivalo na nas v primerjavi z drugimi. Največ bo izgubil Lotus, ki je celoten dirkalnik osnoval na izpušnem sistemu, tudi pri nas je ta sistem pomemben, a ne ključen. Ker letos še nismo dirkali brez njega, ne vemo, koliko nas bo to upočasnilo. Mislim, da bosta najmanj prizadeta Ferrari in Mercedes, morda tudi McLaren."
Boji se Hamilton
Omejitev izpušnega difuzorja za dirkalnik pomeni manj podtlaka in zato drugačno uravnoteženost na vstopu v zavoj, kjer je (še posebej v hitrih zavojih, kjer je aerodinamika ključna) Red Bull črpal veliko svoje prednosti. Vettel in Mark Webber (Red Bull) se omejitve ne bojita talo zelo. "Silverstone je tradicionalno dobra proga za naš dirkalnik. Nova pravila bodo to nekoliko spremenila, a prizadela bodo tudi druge," pove Webber. Je pa zato toliko bolj zaskrbljen Lewis Hamilton (McLaren), saj naj bi drugače od prvih napovedi omejitev izpušnega difuzorja vplivala tudi na njihove dosežke: "Malo sem živčen, saj bi se znalo zgoditi, da bomo bolj prizadeti kot Red Bull in Ferrari. Torej bomo na slabšem."
Če ste navijač McLarna, Ferrarija ali Mercedesa: če vas je primer mappinga, ki ni ničesar spremenil, kaj naučil, se tudi na omejitev izpušnega difuzorja ne gre preveč zanašati, da bi le ta ustavil premoč Red Bulla, ki je dobil šest od osmih letošnjih dirk.