Negotova usoda Alonsa in Kubice

Foto: Žurnal24 Alonso in Kubica bi lahko bila moštvena kolega pri Renaultu, vendar ...
Če Kimi Räikkönen ostane v Ferrariju in Renault neslavno zapusti formulo 1, kje bosta v sezoni 2010 dirkala Fernando Alonso in Robert Kubica? Še naprej je nejasna usoda Sauberja.
Oglej si celoten članek

Zaradi afere Renault in svetovne finančne krize je v formuli 1 negotova prihodnost za vsaj dve moštvi in za vsaj dva vrhunska dirkača. Kot smo pisali že včeraj, se največji škandal v 60-letni zgodovini formule 1 za Renault lahko razplete po štirih scenarijih. Dva od teh predvidevata konec moštva. Prihodnost je negotova tudi za zdajšnji BMW Sauber, čeprav se zdi, da kombinacija Sauber Qadbak Ferrari vendarle pomeni rešitev ekipe iz Hinwila. Slednji še čakajo na Fio in sprejem v formulo 1 za sezono 2010. V prihodnji sezoni bi torej v elitnem dirkaškem prvenstvu lahko videli kar 14 ekip oziroma 28 dirkalnikov ali pa le 12 ekip in 24 dirkalnikov. Če se uresničijo napovedi pesimistov, pa tudi US F1 ne bo na startu prve dirke, saj se vodja ekipe še naprej bolj posveča novinarskemu poslu kot pa kreiranju nove ekipe. Najslabši scenarij torej predvideva 11 moštev in 22 dirkačev.

Omenjena situacija je v težaven položaj pripeljala nekaj vrhunskih dirkačev. Če je Nick Heidfeld (BMW Sauber) pripravljen počakati na rešitev Sauberja, Kimi Räikkönen (Ferrari) pa se s svojo prihodnostjo tako ali tako ne obremenjuje, pa sta v sila neugodnem položaju Fernando Alonso (Renault) in Robert Kubica (BMW Sauber). Tako Španec kot Poljak želita voziti s konkurenčnim dirkalnikom. Alonso ima pogodbo z Renaultom, obenem je blizu Ferrariju, a kaj lahko se zgodi, da za sezono 2010 ostane pred vrati enih in drugih. Kubica je bil že tik pred podpisom pogodbe z Renaultom, a naj bi zaradi afere zdaj že iskal druge možnosti. "Ne vem še, kje bom dirkal prihodnjo sezono. Upam, da bom odločitev sprejel v najkrajšem možnem času," je v četrtek dejal Kubica, ki na vprašanje, ali afera Renault pomeni, da bo razmislil o drugačni odločitvi, odgovarja: "Da in ne. Renault ostaja možna izbira, a moramo počakati, kako se bo prihodnji teden odločila Fia. A Renault že od začetka ni bila moja edina možnost." Druga in zdaj vse verjetnejša je Williams, ki pa ima tudi svoje skrbi, in sicer s katerim motorjem bodo dirkali v prihodnje.

 
 

Renault ostaja možna izbira, a moramo počakati, kako se bo prihodnji teden odločila Fia.

Robert Kubica

 
Kot smo pred časom že pisali, je v tem prestopnem obdobju toliko možnosti in nejasnosti, kot jih že leta ni bilo. Če je bil sprva ključni faktor za začetek menjav sedežev odločitev Fernanda Alonsa in Ferrarija, je zdaj usoda Renaulta. Pri tem pa je na tržnici še več vrhunskih dirkačev, in kot se je izkazalo v letošnji sezoni, je krog konkurenčnih moštev zelo širok, a obenem je razmerje moči zelo nepredvidljivo. Najboljši dirkači ne želijo izbrati napačne ekipe. Tako ima denimo veliko pomislekov tudi Nico Rosberg (Williams Toyota). Če je bil pred 14 dnevi blizu sedeža v McLaren Mercedesu, je zdaj bliže Brawn Mercedesu.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.