Košarkarska franšiza Dallas Mavericks si še naprej prizadeva pretrgati vse vezi z nekdanjim prvim zvezdnikom tega moštva Lukom Dončićem. Nazoren primer tega je posebna prošnja teksaške ekipe za premik promocijskega panoja z upodobitvijo slovenskega košarkarja.
V teh dneh so se v Dallasu, Los Angelesu in celo na Poljskem, kjer bo slovenska reprezentanca odigrala skupinski del EuroBasketa 2025, pojavili promocijski plakati z Dončićem v glavni vlogi.
Gre za oglaševalsko kampanjo podjetja Blizzard Entertainment, ustvarjalca priljubljene računalniške igre Overwatch, katere ljubitelj je tudi aktualni zvezdnik LA Lakers. Dončić obožuje igranje videoiger, med njegove najljubše pa sodi tudi Overwatch, kjer ima status velemojstra in je uvrščen med 500 najboljših igralcev v Severni Ameriki.
Blizzard je slovenskega košarkarja, glavnega aduta selektorja Aleksandra Sekulića na tekočem prvenstvu stare celine, angažiral v okviru promocije 18. sezone, v času posebnega dogodka Igraj kot Luka (Play Like Luka), ki bo trajal od 26. avgusta do 16. septembra, pa bodo v igro med drugim vpeljali njegov alter ego Sharpshooter 77 ter svojim uporabnikom ponudili možnost lova na različne dosežke in nagrade, ki bodo tematsko tako ali drugače povezani z Dončićem.
Oglaševalska kampanja je v teh dneh v polnem teku, eden izmed reklamnih panojev pa se je znašel tudi neposredni bližini American Airlines Centra, kjer je Dončić nekoč navduševal kot član moštva Dallas Mavericks.
To je očitno zmotilo za zdaj še neimenovane predstavnike teksaške organizacije, ki so po poročanju Dallas Morning Newsa zahtevali premestitev panoja na bolj oddaljeno lokacijo. Iz moštva so sicer v zvezi s tem hiteli pojasnjevati, da zahteva za premestitev oglasnega materiala z Dončićevo podobo ni bila podana s strani lastnikov franšize ali drugih višjih predstavnikov v vodstveni strukturi Mavsov.
Kdor koli že stoji za neposrečeno domislico, je ekipi naredil več škode kot pa koristi. Zakaj? Ker je zahteva sprožila t.i. 'Streissand effect', pri katerem poskus prikrivanja, odstranjevanja ali cenzuriranja privede do prekomerne izpostavljenosti določenega pojava oziroma vsebine.
Prav to se je zdaj zgodilo v primeru oglasnega panoja v Dallasu, za katerega so pred tem bolj ali manj vedeli le tamkajšnji prebivalci, zdaj pa je celotna zadeva pod drobnogledom širše javnosti.
Najbrž, da ga imajo poln qurac kot jaz!