Organizacijski komite zimskih olimpijskih iger v Vancouvru (VANOC) je v torek predstavil projekt, s katerim želi preprečiti črni trg z vstopnicami za ta športni spektakel. Lastniki vstopnic lahko na uradni spletni strani iger www.vancouver2010.com v prodajo ponudijo vstopnice, ki jih ne bodo uporabili, ali pa jih podarijo.
Projekt, s katerim bodo na spletni strani združili tiste, ki imajo vstopnice, a jih ne potrebujejo, ter tiste, ki jih nimajo, pa bi si tekme želeli ogledati, so pri VANOC zasnovali tako, da lahko prodajalci ponudijo vstopnice neposredno s svojega računa na uradni spletni strani, kjer so jih tudi kupili. Kupci pa lahko poleg vstopnic, ki so še na voljo v uradni prodaji, iščejo še tiste, ki jih ponudijo drugi navijači. Pri VANOC so prepričani, da so s takšno legalizacijo preprodaje – omejitev pri postavljanju cen vstopnic ni – izpolnili dva cilja: napolnili bodo tribune na športnih tekmovanjih ter hkrati zagotovili športnim navdušencem, da so vstopnice originalne in veljavne.
VANOC bo kot posrednik preprodaje vstopnic prodajalcu in kupcu zaračunal desetodstotno provizijo. Te ne bo, če se bodo lastniki odločili, da karte podarijo lokalni skupnosti.
Prireditelji iger so ob predstavitvi tega projekta tudi zagotovili, da še nikoli v novejši zgodovini iger ljubiteljem športa ni bilo na voljo toliko vstopnic kot v Vancouvru; v povprečju lahko na vseh tekmovanjih 75 odstotkov vstopnic kupijo "navadni" navijači, pri zelo zaželenih dogodkih, kot so hokejske tekme ali umetnostno drsanje, pa je ta odstotek vse bližji številki 40.
"Vemo, da bo več kot 90 odstotkov ljudi, ki imajo vstopnice, te tudi izkoristilo. A takšen trg bo omogočil možnost dostopa do vstopnic tudi drugim. Program prodaje med navijači je varen in zanesljiv ter legitimen način, kako priti do vstopnic," je dejal podpredsednik VANOC-a Caley Denton. Dodal je, da bodo v prvih dneh cene najbrž visoke, ter svetoval, naj ljubitelji športa pogosto obiščejo spletno stran in iščejo ugodne ponudbe.
Po vstopnice na internet
VANOC je predstavil projekt, s katerim želi preprečiti črni trg z vstopnicami za ta športni spektakel. Ponudba in povpraševanje po odvečnih vstopnicah se bosta srečala na internetni strani VANOC.