Prvi v državi z novim načinom prodaje vstopnic

Foto: Igor Kovačič Sixt Primorska
V klubu z dobrodelno filozofijo nad eno večjih težav v slovenskem športu.
Oglej si celoten članek

Pri Sixt Primorski, ki velja za enega najambicioznejših klubov v Sloveniji,  so predstavili edinstven sistem prodaje vstopnic v novi sezoni. Od vsake bo del kupnine - 50 odstotkov od sezonske, ki stane 70 evrov, 30 odstotkov od dnevne (šest in sedem evrov) - šel v dobrodelni namen za projekt Botrstvo.

"V klubi smo iskali filozofijo, kako bi odpravili eno največjih težav v slovenskem športu. To je zakoreninjeno prepričanje, da se lahko na vsak športni dogodek v Sloveniji pride zastonj. Iskali smo način, kako motivirati ljudi, da namenijo nekaj evrov za ogled športnega dogodka. V preteklosti je klub in tudi Sixt Slovenija že sodeloval z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste Polje in projektom Botrstvo, zato je bila povezava idealna rešitev," je dejal direktor kluba Matej Avanzo.

"Za vsako podporo, ki spreminja življenja otrok, smo neizmerno hvaležni. Veliko je govora o izboljšanju gospodarskega stanja in večanju blaginje družbe, mi pa še vedno dnevno rešujemo velike stiske družin in otrok. Mnogi otroci živijo v pogojih, ki ne omogočajo enakih možnosti v primerjavi z vrstniki. In prav zato ne dobijo priložnosti, da bi razvijali svoje potenciale. S pomočjo KK Sixt Primorska, jim bomo to lahko omogočili. Za izjemno pobudo, toplino in odlično idejo smo hvaležni tako klubu kot tudi podjetju Sixt Slovenija, ki je že dolga leta podpornik Botrstva," pa je ob predstavitvi sodelovanja povedala Anita Ogulin, predsednica Zveze prijateljev mladine Ljubljana Polje-Moste.

Mladi up Pri 12-ih še treniral nogomet, pri 17-ih že v reprezentanci proti NBA igralcem

Projekt Botrstvo v Sloveniji je sicer nastal leta 2010. Namenjen je otrokom in mladostnikom iz družin v stiski z vse Slovenije, ki potrebujejo dodatno podporo in pomoč za izboljšanje kakovosti življenja. Botrstvo si prizadeva za zmanjšanje socialne izključenosti otrok in mladostnikov zaradi revščine ter omogočanje boljših pogojev za zdrav in spodbuden razvoj, izobraževanje, odkrivanje in razvoj talentov.

"S takšnim sistemom ne pristopamo le k običajnim kupcem, pač pa tudi k podjetjem, ki z vstopom v sponzorstvo ali partnerstvo pridobijo določeno število sezonskih vstopnic, od njihovega finančnega prispevka pa gre polovica projektu Botrstvo. Naša želja je, da ta sistem, v kolikor bo funkcioniral, damo na slovenski trg v brezplačno uporabo prav vsem v slovenskem športu. Morda je ta misel trenutno še utopična, a menimo, da bi tako lahko zajezili t.i. zastonjkarstvo, hkrati pa vsi naredili nekaj dobrega. V našem klubu v prihodnje zastonj vstopnic ne bo. Vsi delavci v klubu bomo kupili vstopnice. Če projekt uspe, bomo izjemno veseli in ponosni, da smo bili pionirji te 'nore' ideje," je še dodal Avanzo.

Sixt Primorska je sicer hkrat predstavil tudi novo barvo svojih dresov, oranžno kombinacijo sta zamenjali rumena in modra barva, ki sta tudi na grbu Kopra.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.