Union Olimpija
se po novem lahko pohvali tudi s prvo
klubsko spletno televizijo
v Sloveniji. Ta
je nastala v sodelovanju s podjetjem
WPN
, na pomoč pa je zmajem priskočilo tudi uredništvo spletne televizije
Euroleague.
"Stran s spletno televizijo je v poskusni fazi, tudi v nadaljevanju pa bo ostala
brezplačna,"
je povedal klubski predstavnik za stike z mediji
Matevž Zupančič
. Namen televizije je ljubljanski klub in njegove igralce
približati ljubiteljem slovenske košarke. Sklenjen je bil tudi dogovor z uredništvom spletne
televizije euroleague.tv, ki je Olimpiji odstopila nekatere posnetke.
"Ko smo se odločili za to zadevo, smo se povezali z njimi. Naš projekt so podprli, saj je to
nekaj novega pri klubih, ki nastopajo v Evroligi. Imajo sicer plačljive vsebine, vendar so nam v
pomoč pri zagonu brezplačno odstopili posnetke Olimpije,"
je pojasnil Zupančič.
V prihodnosti naj bi bil program obogaten tudi z lastnimi posnetki, napoveduje Zupančič:
"Tu so mišljene predvsem bolj zabavne vsebine. Sem spadajo intervjuji, dogodki ob tekmah,
videoblogi, navijači, Zmajčice ... Sodelujemo tudi s televizijsko hišo Eurosport, k nam je že
odstopila intervju z Markom Miličem."
Celotnih tekem na spletni televiziji ne bodo prenašali,
saj to onemogočajo že kupljene televizijske pravice. Kljub temu navijači ne bodo ostali brez
posnetkov iz lige
NLB
, predvajane pa bodo nekatere akcije in dogajanja ob igrišču.
Prvi v Sloveniji in prvi v Evropi
Najboljši slovenski košarkarski klub Union Olimpija se po novem lahko pohvali tudi s prvo klubsko spletno televizijo v Sloveniji. Ta je nastala v sodelovanju s podjetjem WPN.