Red Bull na Mercedesov pogon?

Foto: Žurnal24 Sebastianu Vettlu sta na evropski VN eksplodirala kar dva Renaultova motorja.
Sebastian Vettel bi lahko zaradi težav z Renaultovimi motorji izgubil bitko za naslov prvaka in tako Red Bull vse bolj resno razmišlja, da za sezono 2010 dobi Mercedesove agregate.
Oglej si celoten članek

Vodstvo trenutno druge najboljše ekipe sezone 2009 formule 1, Red Bull, je razkrilo, da se bodo v nekaj dneh odločili, kdo bo njihov dobavitelj motorjev za sezono 2010. Ekipa avstrijskega milijonarja Dietricha Mateschitza je namreč vse manj zadovoljna z Renaultom. Sebastianu Vettlu, ki se bori za naslov prvaka, so letos odpovedali že štirje agregati, kar pomeni, da ima za preostalih šest dirk prvenstva le še dva. Zanimivo, da Mark Webber in dirkači ekipe Renault z motorji nimajo toliko težav kot Vettel. Ker bodo z novimi pravili motor istega proizvajalca leta 2010 lahko uporabljale štiri ekipe, si Red Bull aktivno prizadeva za vzpostavitev partnerstva z Mercedesom. Motorji solastnika ekipe McLaren letos poganjajo tudi Force Indio in Brawna.

 

Ne sistemu Kers

Čeprav se je govorilo, da bo Red Bull ob koncu sezone, da bi bil bolj konkurenčen, začel nastopati s sistemom Kers, so to možnost zdaj zavrnili. "Kersa ne bomo uporabljali ne letos ne prihodnje leto. Ta hip, ko se borimo za naslova, bi bil debi Kersa preveč tvegan. Za 2010 je uporaba prostovoljna, a pri Foti smo se dogovorili, da ga ne bomo uporabljali," je razložil Helmut Marko. Medtem pa Renault razmišlja, da bi za VN Italije v svoj dirkalnik znova namestil Kers, ki se v prvi polovici sezone pri njih ni izkazal za uspešnega.

Ker Red Bull že izdeluje dirkalnik za sezono 2010, želijo čim prej dobiti motornega partnerja. "Nočemo, da bi se ustavil razvoj dirkalnika za 2010, in tako moramo motornega partnerja poiskati do konca avgusta. To bo ključ za naše rezultate naslednjo sezono," je za Autosport ta torek dejal Helmut Marko, svetovalec za strategijo pri Red Bullu. "Z dirkači smo podaljšali pogodbe. Tudi večina inženirjev in drugih zaposlenih ima pogodbe do leta 2012. Zdaj moramo poiskati le še motornega partnerja. In tako bo naša ekipa stabilna za nekaj naslednjih sezon."

Helmut Marko je še dejal, da imajo tako pozitivne argumente, da ostanejo z Renaultom, kot tudi argumente, da se odločijo za Mercedes. "Ne moremo prezreti, da so Sebastianu odpovedali že štirje motorji, od tega dva minuli konec tedna. Šest dirkačev z Mercedesovimi motorji ni imelo letos še niti ene okvare." Marko je prepričan, da je Mercedes sposoben agregate dobavljati kar štirih ekipam (Brawn in Force India sicer še nista stoodstotna, da bosta nadaljevala z nemškimi motorji).
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.