Slovenci v partnerstvu z McLarnom, Sky se umika

Foto: Profimedia
Pri nekaterih večjih kolesarskih ekipah se obetajo spremembe.
Oglej si celoten članek

Proizvajalec športnih in dirkalnih avtomobilov McLaren Group je postal 50-odstotni partner profesionalne kolesarske ekipe Bahrain Meride, katere člani so med drugimi Slovenci Grega Bole, Borut Božič, Kristijan Koren, Matej Mohorič, Domen Novak, David Per in Luka Pibernik, športni direktor pa je Gorazd Štangelj.

"Tekmovanje, tehnologija in človeške zmogljivosti so bistvo vsega, kar počne McLaren. V kolesarstvu smo že delovali in dolgo časi smo iskali pravega partnerja za dolgoletno sodelovanje," je povedal vodja marketinga pri McLarnu John Allert.

Šejk Nasser Bin Hamad Al Khalifa, član bahrajnske kraljeve družine, ki bdi nad ekipo, je dodal: "Želimo postati najboljši na svetu. Sodelovanje z McLarnom nam bo dalo znanje in izkušnje, da iz materialov ter atletov izvlečemo najboljše in dosežemo vrh v enem od najbolj garaških športov na svetu."

McLaren, ki je v prvi vrsti znan kot proizvajalec dirkalnih avtomobilov, z osmimi konstruktorskimi naslovi tudi tretje najuspešnejše moštvo v formuli ena, je na olimpijskih igrah v Londonu 2012 sodeloval z britanskimi reprezentancami v kolesarstvu, veslanju, jadranju in kajaku.

Profesionalna kolesarska ekipa Bahrain Merida, ena od osemnajstih na svetu iz najelitnejšega razreda Uci WorldTour, ima močan slovenski pečat. V njej je po podatkih s spletne strani poleg omenjenih tekmovalcev ter enega od ustanoviteljev moštva Milana Eržena, ki tam deluje že od leta 2013, še šest ljudi. Marjan Koršič je zdravnik, fizioterapevti so Aleš Murn, Rok Novak in Borut Škedelj, Primož Šegina je mehanik, Mateja Kos pa skrbi za odnose z javnostmi.

Nesreča Kolesarskega zvezdnika zbil avtomobil

Foto: Profimedia Sky

Britanski medijski velikan Sky je danes napovedal, da se bo po sezoni 2019 umaknil iz vrhunskega kolesarskega športa. Sky v kolesarstvu tako ostaja le še v prihajajoči sezoni. Z umikom Skyja iz kolesarskega športa se odpirajo številna vprašanja o prihodnosti najuspešnejšega britanskega kolesarskega projekta.

Britanska ekipa je s približno 40 milijoni evrov debelim proračunom ena izmed najbogatejših v pelotonu. Sky je svojo kolesarsko ekipo zagnal leta 2010. Njihov glavni cilj je bil osvojiti prestižno dirko po Franciji z britanskim kolesarjem. Velika želja se je uresničila že leta 2012 po zaslugi Bradleya Wigginsa. Nove razsežnosti pa so se začele z obdobjem Chrisa Frooma, s katerim je Sky dosegel vrhunec v obdobju od leta 2013 do 2017. Froome je skupni zmagovalec Toura postal v letih 2013, 2015, 2016, 2017, ko je zmagal tudi na španski pentlji Vuelti, letos je dobil dirko po Italiji. Rumeno majico na Touru je letos v majici Skya osvojil Geraint Thomas. Madež na podobo Skyja je padel ob dopinški aferi, čeprav je bil Froome oproščen vseh obtožb.

Vodja in ustanovitelj ekipe David Brailsford je prepričan, da umik Sky kot glavnega pokrovitelja ne pomeni tudi konca kolesarske ekipe: "Nismo še končali na noben način. Pred nami je še eno vznemirljivo leto tekmovanja in naredili bomo vse, kar je v naši moči, da bomo tudi v letu 2019 nadaljevali uspehe. Ekipa je odprta za prihodnost in možnost sodelovanja z novim partnerjem, če se bo ponudila prava priložnost. Za zdaj bi se rad zahvalil vsem kolesarjem in sodelavcem, bivšim in zdajšnjim - in predvsem ljubiteljem kolesarstva, navijačem, ki so nas podprli v tej avanturi," se je odzval Brailsford.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.