Tako so zapravili štiri milijone v pol minute

Foto: Epa Jake Elliott, Philadelphia Eagles
Super Bowl je vselej nekoliko več kot le tekma.
Oglej si celoten članek

Super Bowl LII je postregel z izjemno uspešno napadalno igro ekip New England Patriots in Philadelphia Eagles, na koncu pa so v nasprotju z napovedmi strokovnjakov slavili Orli z 41:33.

A tudi 52. izvedba finala v ameriškem nogometu, Eagles so sicer prvič v zgodovini kluba osvojili Super Bowl, je poleg akcij na terenu nudila še veliko več. Ob polčasu je zbrano množico zabaval Justin Timberlake, ob potokih piva in gorah piščančjih krilc pa so uživali tudi gledalci pred televizijskimi zasloni.

Tudi tokrat je največji ameriški športni dogodek prikoval milijone Američanov pred televizorje, oglaševalci v različnih podjetjih pa so znova veselo zapravljali denar za reklame. Sekunda reklamnega oglasa je stala 133.000 ameriških dolarjev, za pol minute predvajanja pa so tako multinacionalke odštele štiri milijone dolarjev. Reklame so bile znova spektakularne, v njih pa so nastopili zvezdniki kot so Danny Devito, Peter Dinklage, Morgan Freeman, David Schwimmer ...

To so reklame, ki naj bi zaznamovale Super Bowl LII: 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.