Zadnji trening Alonsu, nesreča Nica

Foto: Žurnal24 Fernando Alonso (Ferrari) Foto: Žurnal24 Sebastian Vettel (Red Bull) Foto: Žurnal24 Lewis Hamilton (McLaren) Foto: Žurnal24 Vitalij Petrov (Renault) Foto: Žurnal24 Nico Rosberg (Mercedes) Foto: Žurnal24 Kamui Kobajaši (Sauber) Foto: Žurnal24 Pastor Maldonado (Williams) Foto: Žurnal24 Mark Webber (Red Bull) in Lewis Hamilton (McLaren) Foto: Žurnal24 Sebastian Vettel (Red Bull) Foto: EPA Sergio Perez (Sauber) Foto: Žurnal24 Felipe Massa (Ferrari) Foto: Žurnal24 Jaime Alguersuari (Toro Rosso) Foto: Žurnal24 Jenson Button (McLaren) Foto: Žurnal24 Nick Heidfeld (Renault) Foto: Žurnal24 Fernando Alonso (Ferrari) Foto: Žurnal24 Mark Webber (Red Bull) Foto: Žurnal24 Michael Schumacher (Mercedes) Foto: Žurnal24 Sebastian Vettel (Red Bull)
Fernando Alonso je dobil zadnji prosti trening pred kvalifikacijami v Monaku. Ferrari je končno malo boljši, a se zavedajo, da še niso nazaj na vrhu. "Razvoj dirkalnika in razvoj ekipe ... to potrebuje čas."
Oglej si celoten članek
Sobotni dopoldanski trening je zaznamovala nesreča Nica Rosberga (Mercedes). Na izvozu iz predora je ob zaviranju "izgubil" zadek dirkalnika in se zavrtel. Trčil je v zaščitno ogrado in ostal brez prednjega krilca in ene pnevmatike. Z njim je vse v redu. Mehaniki pa imajo kar nekaj dela do kvalifikacij, ki sledijo ob 14.00. Pet minut pred koncem treninga pa je za drugo rdečo zastavo poskrbel Vitantonio Liuzzi (Hispania), ki je že drugič ta konec tedna razbil svoje dirkalnik, tokrat v zavoju St. Devote. V zadnjih minutah tako dirkači niso imeli več časa, da bi popravili svoje dosežke in tako je zadnji prosti trening na prvem mestu končal Fernando Alonso (Ferrari).

Ferrari: "Potrebujemo čas"

Po dnevu premora se tako na ulicah Monte Carla nadaljuje šesta VN sezone 2011. Po najhitrejšem času Alonsa v četrtek je prvič letos v središču pozornosti Ferrari. A vodja ekipe Stefano Domenicali opozarja, da zamenjava Alda Coste z mesta tehničnega direktorja ne pomeni, da so zdaj kar čez noč postali boljši. "Razvoj dirkalnika in razvoj ekipe ... to potrebuje čas. Ne smete pričakovati, da bo taka sprememba imela efekt že v dveh dneh. Naš cilj je, da spremenimo metodologijo dela, da jo izboljšamo." Karakteristika proge v Monaku je tista, ki bo konkurenco ta konec tedna naredila bolj izenačeno. In zakaj zamenjava kar sredi sezone, nenazadnje je Domenicali Costo vedno zagovarjal in imel za prijatelja. "Če ne bi tega storili zdaj, bi bilo prepozno, da bi to imelo efekt v naslednji sezoni."
Sezona 2011 bi se lahko končala šele 11. decembra. Da bi marčevsko VN Bahrajna lahko vrinili v jesenski termin, zdaj Bernie Ecclestone razmišlja, da bi premierno VN Indije s 30. oktobra prestavil na 11. 12. Po prvotnem načrtu je finale predviden za 27. 11. v Braziliji. Ideja je bila predstavljena ekipam, odločitve še ni.

Red Bull ne bo dominiral?

Nobenih skrbi pa nimajo pri Red Bullu, potem ko ima Sebastian Vettel po četrtini sezone 41 točk prednosti pred prvim zasledovalcem Lewisom Hamiltonom (McLaren). Vodja ekipe Christian Horner sicer dvomi, da bodo dominirali vso sezono. "Čeprav smo zmagali že štiri dirke, pa je bilo to fenomenalno dirkanje in Seb je moral za vse res garati. V nadaljevanju sezone bo veliko odvisno od dirkališč, tukaj in še posebej v Montrealu bodo zelo konkurenčne ekipe z Mercedesovimi motorji. Na nekaterih dirkah bomo boljši v soboto, na drugih pa v nedeljo. Za zdaj smo vse izzive odbili – Ferrarijevega v Istanbulu in McLarnovega v Barceloni." Razen Hamiltonovega v Šanghaju.

Ostajata dva Lotusa!

Višje sodišče v Londonu ni končalo zmede okrog imena Lotus, ki ga uporabljata kar dve ekipi (obe z Renaultovimi motorji). Malezijska ekipa Tonyja Fernandesa je še naprej lahko Team Lotus, pri čemer pa Lotus ni mišljen kot avtomobilska znamka. Angleško-francoska ekipa Lotus Renault GP prav tako lahko obdrži svoje ime, primer čemer je Lotus pokrovitelj oz. avtomobilska znamka. Žurnal24 bo tako še naprej uporabljal "staro" ime Renault za angleško-francosko ekipo in Lotus Renault za malezijsko, kot to počnejšo vsi večji svetovni mediji, vključno z uradno stranjo tekmovanja.

VN Monaka, Monte Carlo, 3. trening:

1. Fernando Alonso (Ferrari) 1:14,433
2. Jenson Button (McLaren Mercedes) +0,563
3. Felipe Massa (Ferrari) +0,591
4. Sebastian Vettel (Red Bull) +0,812
5. Michael Sschumacher (Mercedes) +0,877
6. Lewis Hamilton (McLaren Mercedes) +0,953
7. Mark Webber (Red Bull Renault) +1,096
8. Jaime Alguersuari (Toro Rosso Ferrari) +2,184
9. Sebastien Buemi (Toro Rosso Ferrari) +2,303
10. Sergio Perez (Sauber Ferrari) +2.388
11. Paul di Resta (Force India Mercedes) +2,557
12. Rubens Barrichello (Williams Cosworth) +2,763
13. Pastor Maldonado (Williams Cosworth) +2,900
14. Kamui Kobajaši (Sauber Ferrari) +3,173
15. Vitalij Petrov (Renault) +3,346
16. Nick Heidfeld (Renault) +3,447
17. Adrian Sutil (Force India Mercedes) +3,636
18. Heikki Kovalainen (Lotus Renault) +3,682
19. Timo Glock (Virgin Cosworth) +4,147
20. Jerome d'Abrosio (Virgin Cosworth) +4,375
22. Jarno Trulli (Lotus Renault) +5,231
22. Vitantonio Liuzzi (Hispania Cosworth) +5,682
23. Narain Katrhikejan (Hispania Cosworth) +5,845
24. Nico Rosberg (Mercedes) brez časa

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.