Apple ni več najbolj vredna znamka

Foto: EPA
Foto: EPA
Glede na letno poročilo družbe za raziskovanje trga Millward Brown, ki so ga objavili včeraj, je Google prehitel Apple na lestvici najbolj vrednih svetovnih znamk.
Oglej si celoten članek

Glede na podatke študije BrandZ, ki jo je izvedla družba za raziskovanje trga Millward Brown in v kateri je vključenih sto najbolj vplivnih svetovnih znamk, je Googlova vrednost ocenjena na 229,2 milijarde dolarjev, kar je 32 odstotkov več kot pred letom dni.

Apple je po drugi strani izgubil osem odstotkov svoje vrednosti, ki zdaj znaša 228,5 milijard dolarjev. Med prvimi petimi na lestvici je še Microsoft z 121,8 milijard dolarjev, telekomunikacijska družba AT&T, ki je ob 20-odstotni rasti vredna dobrih 107 miljard in Facebook, ki je s 44-odstotno rastjo v primerjavi s prejšnjim letom vredna dobri 102 milijardi.

Analitiki in strokovnjaki za znamke največje zasluge za rast Googla pripisujejo razvojni strategiji, ki temelji na inovacijah.

Strokovnjaki družbe Millward Brown analize opravijo glede na finančna poročila, ankete med potrošniki in svojih ocen. V podobni študiji, ki jo je sestavila družba za svetovanje Interbrand, se Apple nahaja tik pred Googlom.

dezurni@zurnal24.si

 

Na nagradno igro se prijavite TUKAJ.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.