H&M načrtuje širitev

Foto: EPA
Foto: EPA
Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) na podlagi rezultatov v prejšnjem poslovnem letu načrtuje nove širitve.
Oglej si celoten članek

H&M, tudi med Slovenci priljubljena blagovna znamka oblačil, je v prejšnjem poslovnem letu ustvaril 2,3 milijarde evrov čistega dobička, kar je štiri odstotke več kot leto prej. Ob višjem dobičku v družbi napovedujejo širitev, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

H&M je sicer v zadnjem četrtletju poslovnega leta, ki je trajalo od decembra 2014 do novembra lani, zaradi blage jeseni zabeležil manjšo prodajo, ki se je odrazila v 11-odstotnem padcu čistega četrtletnega dobička. A je bila prodaja čez leto bistveno boljša, zato padec ni izničil preteklega dobička.

Švedski tekstilec sicer v tekočem poslovnem letu namerava odpreti več kot 400 novih trgovin, večinoma na trgih, kjer je že prisoten. Načrtuje pa tudi vstop na trge Nove Zelandije, Cipra in Portorika.

H&M bo širil bo tudi spletno prodajo; že ob predstavitvi rezultatov konec septembra lani so razkrili načrte glede spletnih trgovin na Irskem, Japonskem, v Grčiji, na Hrvaškem, v Estoniji, Latviji, Litvi in Luksemburgu ter tudi Sloveniji. Od napovedi do uresničitve še ni prišlo, zagotovo pa naj bi v letošnjem letu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.