Nesreča v pilotski kabini boeinga 777, ki je letel iz Bruslja proti New Yorku, je nazadnje imela srečen konec, saj sta kopilot in tretji pilot, ki mora biti po varnostnih predpisih prisoten na čezoceanskih letih, nad letalom v lasti Continental Airlines prevzela nadzor, tako da je letalo z vsemi 247 ljudmi na krovu varno pristalo na letališču Newark International.
Dramatično dogajanje v pilotski kabini omenjenega boeinga še zdaleč ni osamljen primer. Kot ugotavlja nemški Bild, lahko zgodovina letalstva postreže z marsikaterim bizarnim dogodkom v pilotski kabini, ki pa ni nujno vodil tudi v katastrofo. Ravno obratno: v večini primerov potniki na letalu sploh niso izvedeli, kaj se dogaja v "možganih" letala. Le malokrat je moralo letalo zaradi takšnih izrednih dogodkov spremeniti smer letenja ali celo zasilno pristati.
Torej: če boste kdaj na letalu, vam ni treba takoj zagnati panike, če bo stevardesa vprašala: "Ali je na krovu slučajno kakšen zdravnik?"
Da pa si boste lahko predstavljali, kaj vse se dogaja v pilotski kabini, vam navajamo nekaj primerov, ki sta jih zbrala nemška Zvezna agencija za preiskave letalskih nesreč (BFU) in Jet Airliner Crash Data Evaluation Center (JACDEC):
► 22. marec 2008, Charlotte International Airport (ZDA): na višini 2400 metrov se je sprožila
pilotova pištola. Krogla je prebila trup boeinga.
► 19. februar 2007, Birmingham: med vzletom letala BAE 146-300 zazna posadka v pilotski
kabini vonj po izpušnih plinih. Pilot in kopilot imata težave z zavestjo in ravnotežjem. Nadenejo
si kisikove maske in se vrnejo na letališče.
► 11. april 2007, München: med pristajanjem airbusa A320 se zruši kopilot. K sreči je bil med
potniki pilot, ki je zasedel njegovo mesto.
► 30. junij 2007, Frankfurt/Main: kopilot na letalu boeing B737-330 začuti
slabost. Sreča v nesreči: med potniki je bil kopilot, ki je pilotu pomagal pri vrnitvi
letala v Frankfurt.
► 18. julij 2007, Frankfurt/Main: med letom letala BAE 146-200 se v pilotski kabini pojavi
vonj po dimu. Pilot in kopilota začnejo izgubljati zavest, a si še pravočasno nadenejo kisikove
maske in se vrnejo na mesto vzleta.
► 10. november 2007, Hannover: med poletom iz Berlina proti Düsseldorfu pilota
obide slabost. Zdravniki na letalu mu ne morejo več pomagati. Kopilotu je uspel zasilni pristanek v
Hannovru.
► 5. marec 2006, med letom proti Kairu kopilot izgubi zavest. Pilot se ne pusti
zmotiti in varno pristane.
► 25. marec 2006, med letom proti Turčiji je imel kopilot velike težave zaradi
driske kot posledice okužbe s hrano. Vseeno je pomagal pri varnem pristanku.