Milijon evrov na eno žrtev

Foto: Žurnal24 Trupla (do zdaj so jih našli 41) bodo poskušali identificirati s pomočjo vzorcev
V odvetniški družbi Stuart Law so napovedali milijonske tožbe proti družbi Air France. Po zadnjih ugotovitvah naj bi se letalo airbus A330-200 vendarle prelomilo že v zraku.
Oglej si celoten članek

Stuart Law je največja odvetniška hiša v Evropi, ki se je specializirala za odškodnine za žrtve letalskih nesreč. Njen visoki predstavnik James Healy Pratt je v pogovoru za Bild razkril, da bodo tudi odvetniki omenjene hiše na sodiščih zastopali svojce žrtev strmoglavljenja letala airbus A330, ki bodo tožili Air France.

 

1 milijon

evrov odškodnine na eno žrtev nesreče bodo odvetniki Stuart Lawa poskušali priboriti svojcem.

Različna "vrednost" žrtev
Po besedah Pratta bodo za posamezno žrtev poskušali iztržiti za okoli milijon evrov odškodnine. Toda: "Naj se sliši še tako kruto, pred zakonom niso vsa življenja enako vredna. Svojci mladega družinskega očeta, ki je dobro služil, lahko računajo na višjo odškodnino kot svojci 86-letne babice. Pri izračunu višine odškodnine se upošteva tudi to, koliko bi umrli v svojem življenju še lahko zaslužil in koliko ljudi je podpiral," je logiko sodnih mlinov obrazložil Pratt.

Odškodnine po največ enem letu
Dodal je, da bodo z Air Franceom poskušali doseči izvensodno poravnavo, če pa to ne bo uspelo, bodo svoj cilj poskusili doseči z vložitvijo odškodninskih zahtevkov. "Po pravilu dobijo svojci žrtev nesreče odškodnino najkasneje po enem letu. Lahko pa se tudi zavleče." Pratt je še povedal, da svojci žrtev pri izbiri sodišča, na katerem si želijo iztožiti odškodnino, nimajo povsem prostih rok. Izbira sodišča je namreč odvisna od narodnosti žrtve, njenega stalnega bivališča, začetne točke in cilja poleta in tudi narodnosti obtoženca.

Se je vendarle prelomilo v zraku?
Zadnji izsledki preiskave o nesreči letala Air France, ki je strmoglavilo v Atlantik, govorijo v prid domnevam, da se je letalo prelomilo že v zraku. Brazilske letalske sile so objavile podatek, da so bila najdena trupla tudi do 80 kilometrov narazen. Poleg tega so vnovič analizirali zadnja samodejna sporočila, ki so bila poslana s strmoglavljenega letala. Eno od teh sporočil kaže, da je odpovedal merilnik hitrosti. Pilot bi lahko na podlagi napačnih podatkov merilnika v območje turbulence pripeljal hitreje, kot letalo lahko prenese, ali hitreje, kot bi smel leteti v turbulentnih pogojih.

 

A330/340 ne bodo prizemljili

Družba Airbus je zanikala navedbe francoskega časnika Le Figaro, da naj bi se odločili za prizemljitev celotne flote letal tipa A330 in A340. Pri Airbusu so znova izpostavili, da so letala varna.

Odgovor v črnih skrinjicah
Kljub vsemu prelom letala v zraku in posledično strmoglavljenje za zdaj ostajata le teorija. Črnih skrinjic, ki bi edini lahko ponudili pravi odgovor o vzroku nesreče, do zdaj še niso našli. Upajo, da bo več uspeha imela francoska jedrska podmornica Émeraude z 72-člansko posadko. Do zdaj so iskalne ekipe odkrile 41 trupel in razbitine.

16 trupel na identifikaciji
V brazilski Recife so že prepeljali 16 trupel. S pomočjo primerjave DNK-vzorcev, ki so jih odvzeli sorodnikom umrlih, in zobozdravstvenih kartotek bodo poskušali identificirati žrtve. Vsa trupla bodo odpeljali v začasno mrtvašnico v Recife, kjer so že strokovnjaki medicinskega inštituta, tudi če bi katero od žrtev identificirali že na otoku Fernando de Noronha, kamor so jih pripeljali po najdbi na morju.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.