Padli zadnji metri

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Za gradnjo najdaljšega železniškega tunela so do zdaj potrebovali 14 let, še 7 jih bodo, preden bo končan.
Oglej si celoten članek

Švicarski inženirji so se prebili skozi zadnjo formacijo skal, ki je še ločevala oba konca 57-kilometrskega  predora. Ta je povezal švicarski Zürich in italijanski Milano. Prvi vlaki naj bi skozenj zapeljal leta 2017. Na dan naj bi skozi predor šlo do 300 vlakov, ki bodo potovali s hitrostjo 250 kilometrov na uro.

 

Gotthar bo za vedno spektakularen in veličasten spomenik, s katerim se bodo primerjali vsi predori.
Moritz Leuenberger, švicarski prometni minister

Pri izgradnji predora je sodelovalo 2500 delavcev. Žal je gradnja zahtevala tudi osem življenj.

Med povabljenimi na slovesnost ob povezavi obeh koncev predora, ki bo v vasi Sedrun, je bila tudi večina delavcev, ki so v teh 14 letih sodelovali pri projektu.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.