Prepoved oglaševanja vina kot lahko prebavljivega

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Unija zaradi tveganja odvisnosti prepoveduje oglaševanje alkoholnih pijač, ki bi temeljilo na trditvah o ugodnem vplivu alkohola na zdravje.
Oglej si celoten članek

Sodišče EU v Luksemburgu je razsodilo, da je oglaševanje vina nekega nemškega proizvajalca kot lahko prebavljivega v nasprotju s pravili EU, in poudarilo, da bi oglaševanje vina kot lahko prebavljivega spodbudilo njegovo potrošnjo, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Prepoved oglaševanja s trditvami o ugodnem vplivu na zdravje v EU velja za vse alkoholne pijače, ki vsebujejo več kot 1,2 odstotka alkohola.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.