To je oglas, katerega predvajanje med oskarji so zavrnili

Foto: Youtube
Foto: Youtube
Televizija ABC je med podelitvijo letošnjih oskarjev zavrnila predvajanje oglasa, ki prikazuje novopečeno mamo. Sporno?
Oglej si celoten članek

ABC je med prenosom podelitve letošnjih oskarjev zavrnil predvajanje 60-sekundnega oglasa, ki prikazuje mamo po porodu, ki se sredi noči zbudi in odide na stranišče. Uporablja različne proizvode, oblečena je v mrežasto spodnje perilo.

Oglas se zaključi s sporočilom, da poporodno obdobje ni nujno tako težko, nato pa sledi prikaz proizvodov, ki naj bi to obdobje olajšali.

ABC je ocenil, da je oglas preveč šokantnen in prepovedali njegovo predvajanje. Družba, ki z njim reklamira svoje proizvode, ga je objavila na Youtubu in pri tem izpostavila, da ne vsebuje nasilnih, političnih ali spolnih elementov. Dodajajo, da ni versko nastrojen, neprimeren, ne prikazuje orožja.

"To je le nova mama, ki je prvič sama z otrokom in svojim novim telesom. Ne glede na to je zavrnjena. In potem se sprašujemo, zakaj se nove mame počutijo nepripravljene."

Letošnja, 92. podelitev nagrad Ameriške akademije filmskih umetnosti in znanosti je sicer zabeležila rekordno nizko gledanost. Prenos si je ogledalo le 23,6 milijona gledalcev, med tem ko si je lansko podelitev zlatih kipcev od doma ogledalo 29,6 milijona gledalcev.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.