Udarec hrvaškemu turizmu?

Foto: Žurnal24 (Foto: iStockphoto)
Hrvaški mediji danes poročajo, da njihovemu turizmu preti udarec s strani Črne gore. Ta naj bi pred sezono obljubljala 10-dnevno letovanje za 99 evrov.
Oglej si celoten članek

Črna gora pred poletjem obljublja 10-dnevno letovanje za 99 evrov, torej 9 evrov na dan po osebi. Gre sicer za napoved zasebnih kapacitet za junij, september in oktober, po pisanju Večernjega lista pa Črnogorci razmišljajo, da bi v to ceno vključili celo stroške prevoza, ki bi jih na svoja pleča prevzela črnogorska vlada.

Večernji list nadaljuje, da podobne "šok kampanje" pripravljata tudi Španija in Grčija, medtem ko Hrvaška njihovemu zgledu ne sledi. "Hrvaška se krčevito drži cen, ki obljubljajo luksuzno ponudbo, čeprav nam pogosto očitajo ravno to, da višina ponudbe ne upraviči njene vsebine," kritično piše Večernji list.

Hrvaška si sicer od prihajajoče sezone veliko obeta, za oglasne kampanje je letos namenila rekordnih 30 milijonov evrov. Omenjeni medij se vendarle sprašuje, ali je to "dovolj, da se zaradi recesije okrnjeni Evropejci odločijo za sončenje pod dražjim dalmatinskim soncem".

Se za hrvaške počitnice splača plačati več?
"Niso Črnogorci tisti, ki so si izmislili cenovne šok kampanje. To že leta delata tako Turčija kot Tunizija, in sicer takrat, ko želijo pritegniti dodatno pozornost turistov. Ja, to je pritisk na Hrvaško, da bi se odločila za kaj podobnega, vendar gre naš turizem po drugačni poti. Osnovno sporočilo vseh naših ponudnikov je, da se za hrvaške počitnice splača plačati več," je povedal Selimir Ognjenović, direktor ID Riva Toursa.

Neno Pinezić iz Zveze privatnih ponudnikov pri tem pravi, da je nižanje pred sezono res dobra marketinška poteza, vendar pri tem poudari, da se za isti denar na Hrvaškem dobi bistveno več: "Lani smo imeli več primerov, ko so tuji gostje po nekaj dneh prekinili svoje počitnice v Črni gori in prišli na Hrvaško." Dodaja, da ne verjame v nižanje cen, pač pa višanje kakovosti.

"Turčija in Egipt imata najboljše razmerje med ceno in kvaliteto. Hrvaški primanjkuje ponudbe all-inclusive," pri tem razmišlja Mitja Kočevar iz nemške agencije FTI, ki pred sezono ni črnogled, napoveduje pa, da bo najtežje napolniti oktober.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.