Za prekinitev pogodbe zahtevali novo potrdilo o smrti

Foto: Profimedia
Operater je od svojcev zahteval nov dokument.
Oglej si celoten članek

Vnuk je želel prekiniti pogodbo s telekomunikacijskim operaterjem, ki jo je dedek sklenil dober mesec pred smrtjo. V poslovalnici so mu najprej dejali, da brez originalnega izpiska iz matičnega registra o smrti ne morejo prekiniti pogodbe. Ko je poklical na številko za pomoč uporabnikom, so mu pojasnili, da lahko pošlje tudi skeniran dokument, o izkušnji moškega iz Dubrovnika piše 24sata.hr. 

"Poslal sem zahtevane dokumente in dobil odgovor, da lahko prekinitev zahteva samo oseba, ki plačuje račun. Ponovil sem, da je ta oseba umrla, na kar so mi odgovorili, naj pošljem kopijo svoje osebne izkaznice, zahtevo za prekinitev pogodbe in potrdilo o smrti, ki ne sme biti starejše od 45 dni," je povedal. Slednje ga je presenetilo. "Mar so mislili, da bi pokojnik lahko vstal od mrtvih?" se je vprašal. 

Prišlo je do napake

Operater se je že odzval in pojasnil, da je prišlo do napake. Potrdilo sprejmejo, ne glede na datum izdaje. Svojci pokojnika se lahko odločijo za prekinitev pogodbe, ali pa lahko pogodbo prenesejo na drugega naročnika. 

dezurni@zurnal24.si

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.