Legendarni Sprinter s polnim kesonom talentov

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter
Digitalni vmesnik in aktivna varnost zadnje generacije, vrhunsko udobje in 1.700 različnih kombinacij. Ne, ni govora o luksuzni limuzini, temveč o dostavniku, Sprinterju tretje generacije, s katerim je Mercedes-Benz ponovno postavil mejnike v razredu velikih lahkih gospodarskih vozil.
Oglej si celoten članek

Mercedes-Benz Sprinter, ki temelji na atraktivnem konceptu Vision Van, dinamično zunanjo zasnovo nadgrajuje z možnostjo več kot 1.700 kombinacij (tip karoserije, dizajn kabine, dolžina vozila, višina strehe, nosilnost in prostornina tovornega prostora). S tem zadovolji najširši spekter kupcev in njihovih potreb po prevozu tovora in ljudi.

Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter

Tudi s sprednjim pogonom za še nižje stroške

Poleg pogona na zadnjo os in enojnim ali dvojnim kolesom, ki dovoljuje skupno maso kar do 5,5 tone, in štirikolesnega pogona za zahtevnejše uporabnike (lahko vleče do dvotonski tovor), je v ponudbo dodan tudi pogon na sprednjo os. Prav koncept pogona na prednji kolesi je revolucionaren, saj poveča transportno zmogljivost za 50 kilogramov, zmanjša nakladalni rob za 80 milimetrov, zagotavlja pa še ugodnejšo ceno. Med prednosti prednjega pogona sodijo posebne vzmeti iz ogljikovih vlaken, ki nikoli ne rjavijo. S pogonom je povezana tudi ponudba menjalnikov. Poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika so različice s pogonom na prednji kolesni par kombinirane tudi z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki se je sploh prvič pojavil v velikih dostavnikih. Sprinter s sprednjim pogonom še dodatno razširja možnosti različnih predelav za različno poslovno uporabo dostavnika.

Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter

Do pet evropalet!

Sprinter vsestranskost in prilagodljivost nadgrajuje z možno izbiro kar treh medosnih razdalj in štirih različnih dolžin (med 5,26 do 7,37 metra) ter treh višin. Na voljo je kot klasični furgon, potniški tourer, pick-up, kot šasija (tudi za predelavo v avtodome) in tudi kot manjši sedlasti vlačilec. Največja prostornina tovornega prostora je lahko 17 kubičnih metrov, kar pomeni prevoz do petih evropalet.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter

Med posebnosti Sprinterja sodijo ploščad na zadnjem delu, namenjena varnemu prevažanju palet, in samoblokirna zadnja vrata, za katera zadostuje odpiranje z eno roko. Drsna vrata so lahko tudi elektrificirana. Dno in stenske obloge so narejeni iz različnih materialov, ki v celoti omogočajo pranje z visokotlačnim čistilcem. Pod streho je z notranje strani mogoče namestiti prtljažnik, denimo za lestev.

Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter

Varčni dizel ali na elektriko brez emisij

Za zadovoljitev vseh potreb in želja je na voljo širok spekter različic. Na voljo je učinkovit in varčen štirivaljni dizelski motor z močmi 84 KW (114 KM), 110 KW (155 KM), 125 KW (170 KM) in 140 KW (190 KM), za dostavo povsem brez emisij pa skrbi eSprinter, različica z učinkovitim električnim motorjem za neslišno dostavo v urbanih naseljih.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter

Vse o Mercedes-Benz Sprinterju lahko preberete tukaj.

Udobje in pamet osebnih vozil

V kabini je voznik deležen udobja, primerljivega z osebnim avtomobilom. Sprinter tretje generacije ima električno nastavljive sedeže s spominsko funkcijo, zagon brez ključa in izjemno zmogljivo klimatsko napravo. Zvezda kabine je infotainment pametni sistem MBUX, ki se ga lahko upravlja prek 10,25-palčnega zaslona na dotik ali glasovnih ukazov. Vmesnik, ki je enostaven za uporabo in hkrati pregleden, se lahko kombinira z navigacijo, prilagojeno za velika vozila in prikolice s 3D prikazom. Posodablja se kar prek spleta, omogoča pa tudi spremljanje prometa v živo.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter

Ob tem poskrbi za prilagoditev nastavitev do osmim različnim uporabnikom, prek bluetootha lahko poveže dva telefona in omogoči brezžično polnjenje. Za udobje nočne vožnje skrbijo polni led žarometi, med posebnostmi izpostavljamo še pralne šobe v brisalcih.

Sprinter Furgon z zanesljivostjo, prilagodljivostjo in gospodarnostjo predstavlja varno naložbo za vaš posel. Že od 399 €/mesec.

Prvi napredni dostavnik

Mercedes-Benz je Sprinterju omogočil povsem nove napredne tehnologije, ki jih v dostavnikih do zdaj nismo bili vajeni in smo jih poznali predvsem v osebnih vozilih – predvsem s področja povezljivosti in digitalizacije, zaradi česar je Sprinter prvi dostavnik nove ere, ki so jo poimenovali adVANce (napredni dostavniki).

Foto: Saša Despot Mercedes Benz Sprinter

Za varnost skrbijo najbolj sodobni asistenčni sistemi, kot so prilagodljivi radarski tempomat, ki ob prepoznavi znakov ponudi takojšnjo prilagoditev hitrostni omejitvi in omogoča nadzorovano varnostno razdaljo do vozila spredaj. Za dodatno varnost skrbijo sistem za samodejno zaviranje s prepoznavanjem pešcev, ohranjanje vozila na voznem pasu, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, ki deluje tudi pri ugasnjenem vozilu, nadzor nad utrujenostjo voznika, opozorilo na prečni promet pri vzvratni vožnji, asistent za speljevanje na strmini in sistem 360-stopinjskih kamer, ki ponuja popolno preglednost nad okolico vozila. Posebej velja izpostaviti asistenta za bočni veter, ki je del serijske opreme in ob močnejših sunkih v hipu zazna zanašanje vozila, pri hitrostih nad 80 km/h pa samodejno popravi smer vozila.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter

Nizki vzdrževalni stroški

Gospodarnost varčnih motorjev Sprinter nadgrajuje z vzdržljivostjo in servisnimi interval do 60.000 kilometrov, hkrati pa stroške lastništva zmanjšuje 5-letno jamstvo (2 leti garancije in 3 leta jamstva), ki velja do prevoženih 240.000 kilometrov.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz sprinter

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.