Najbolje prodajan Volkswagen je še boljši

Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: Volkswagen VW tiguan Foto: VW VW tiguan Foto: VW VW tiguan Foto: VW VW tiguan Foto: VW VW tiguan Foto: VW VW tiguan Foto: VW VW tiguan Foto: VW VW tiguan Foto: VW VW tiguan
Poznate odgovor na vprašanje, kateri Volkswagen je bil lansko leto najbolj priljubljen med vozniki? To je Volkswagen Tiguan, ki so ga še izboljšali.
Oglej si celoten članek

Večina nas gotovo pomislili na Golfa, Pola ali Passata, a ni tako. Leta 2019 je namreč s skupno 911.000 prodanimi primerki v dveh generacijah zasedel prvo mesto ne le med Volkswagni, ampak med vsemi modeli Volkswagnove skupine nasploh. V Volkswagnovih tovarnah po svetu so jih izdelali kar 120.000, kar pomeni, da se je Tiguan iz tovarniških dvoran pripeljal vsakih 36 sekund.

Foto: Volkswagen VW tiguan

To je tudi dobra popotnica za prihodnost Tiguana, ki je poleti prenovljen zapeljal na ceste. In pri Volkswagnu obljubljajo, da je tudi prenovljen ostal enako ali še bolj raznovrsten in prilagodljiv avtomobil kot njegovi predhodniki, saj lahko z vsako situacijo na cesti opravi brez težave. Poleg vsega drugega lahko vleče tudi težko prikolico, kar je gotovo dodatni bonus.

Vozi lahko delno avtomatizirano

Tiguan je s prenovo boljši avtomobil postal tudi po zaslugi novih sistemov za pomoč vozniku ter varnostnih in infozabavnih sistemov, s katerimi se je uskladil z najnovejšimi modeli iz Wolfsburga, predvsem pa z novim Golfom.

Foto: VW VW tiguan

Med takšne pridobitve gotovo spada novi volanski obroč s kapacitivno tehniko za zaznavanje voznikovih dotikov, ki poskrbi, da voznik med vožnjo ne izpusti volana iz rok in ogrozi varnosti sebe in sopotnikov. Kapacitivna stikala na armaturni plošči so namenjena tudi upravljanju klimatske naprave, ki je ostala ločena od osrednjega 26-centimetrskega na dotik občutljivega zaslona, zato je upravljanje gotovo bolj intuitivno.

Novost v Tiguanu je tudi potovalna asistenca Travel Assist, ki mu omogoča, da do hitrosti 210 kilometrov na uro vozi delno avtomatizirano. To pomeni, da avtomobil do največje določene hitrosti sledi avtomobilom pred seboj ali samostojno ohranja hitrost, ob tem pa ga sistem zadrži tudi znotraj voznega pasu. Voznik mora ob tem le držati volanski obroč, čemur tudi služi kapacitivna tehnika na volanu, saj sistem ne omogoča povsem avtonomne ampak delno avtomatizirano vožnjo pod nadzorom voznika. A že to je dovolj, da je voznik med dolgimi monotonimi vožnjami precej bolj razbremenjen in sproščen.

Foto: VW VW tiguan

V kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko DSG pa je možno še nekaj več. Travel Assist namreč v tem primeru omogoči tudi sproščeno vožnjo v prometnih konicah, saj vozniku ni treba nenehno zavirati in speljevati. Sistem je sposoben vozilo tudi povsem ustaviti in potem ponovno speljati.

Za varnost pa skrbijo tudi drugi sistemi. Emergency Assist pomaga vozniku v primeru njegove neodzivnosti na opozorila zaradi poslabšanja zdravstvenega stanja avtomobil kontrolirano ustaviti, Front Assist s funkcijo zaznavanja pešcev v primeru trka s posegom v zavorni sistem zmanjša silo naleta ali trk celo prepreči, proaktivni sistem za zaščito potnikov pa v kritičnih situacijah avtomobil oz. potnike pripravi na trk, tako da pripre okna, zapre strešno okno, vzravna naslonjali električno pomičnih sedežev in preventivno zategne prednja varnostna pasova..

Foto: VW VW tiguan

Izboljšano počutje z ambientalnimi barvmi

Tiguanov infozabavni sistem MIB3, ki se uvršča v najnovejšo generacijo, preko spleta stalno osvežuje svoje funkcije in funkcije avtomobila. To omogoča vgrajena e-Sim kartica. In če si voznik zaželi koncertno dvorano na kolesih, je na voljo tudi vrhunski Harman Kardonov avdio sistem, ki glasbo predvaja z močjo kar 480 vatov.

Navsezadnje lahko lastniki notranjost svojega Tiguana vsak dan vidijo v novi luči, kar jim omogoča 30 barv ambientalne osvetlitve, ki jo lahko vsakič prilagodijo razpoloženju in okolju ter ustvarijo sebi in sopotnikom primerno vzdušje.

Foto: VW VW tiguan

A morda še bolj pomembna od notranje osvetlitve so luči, ki jih ima Tiguan na svoji zunanjosti. Vozniki si namreč lahko pri premagovanju nočne teme pomagajo tudi z novimi matričnimi LED-žarometi IQ.LIGHT, ki delujejo z aktivirano asistenco za dinamično prilagajanje dolgih luči povsem samodejno in s pomočjo matrične tehnologije zasenčijo le posamezne segmente svetlobnega polja, zato voznik dejansko lahko ves čas vozi z dolgimi lučmi, ob tem pa ne moti voznikov in drugih udeležencev v prometu, ki jih sreča na poti.

Matrični LED-žarometi tudi precej popestrijo preoblikovani sprednji del, kjer na novi širši maski izstopa prenovljeni Volkswagnov logo. Volkswagnov glavni oblikovalec Klaus Zyciora pravi, da se je Tiguan z novimi oblikami predvsem povezal z večjim Touaregom.. Bolj kot doslej izstopajo tudi pokrov motorja in prenovljeni odbijači, zadaj pa boste prenovljenega Tiguana spoznali predvsem po sredinsko nameščenim  napisom TIGUAN pod znakom. Foto: VW VW tiguan

Izjemno čisti in zmogljivi motorji

Med pogonskimi možnostmi so poleg turbobencinskih motorjev TSI na voljo tudi osveženi dizelski motorji s sistemom za čiščenje izpušnih plinov s tehnologijo twin dosing. Motorji vozniku pomagajo tudi pri varčevanju z gorivom, ne da bi se mu bilo treba odpovedati vozni dinamiki, kar dosegajo tudi s sistemom start–stop in z regeneracijo zavorne energije. Med pogonskimi možnostmi bo gotovo izstopal priključno hibridni pogonski sklop s sistemsko močjo 180 kW (245 KM) kilovatov, s katerim bo Tiguan eHybrid brez lokalnih emisij prevozil do 50 km dolgo pot. Najvišja hitrost je pri vožnji na elektriko omejena na 130 km/h.

Komur pa navadni Tiguan ni dovolj, se lahko ozre po športnem Tiguanu R 2,0l TSI motorjem in močjo 235 kW (320 KM). Da se bo takšna moč učinkovito prenesla na podlago, bo razpolagal tudi z novim štirikolesnim pogonom s selektivnim nadzorom nad navorom, kar bo gotovo pripomoglo k zelo dinamični in zanesljivi vožnji, saj bo navor razporejal ne le med prednjo in zadnjo premo, ampak tudi med levimi in desnimi kolesi. Za popolno zvočno kuliso bo Tiguan R mogoče že tovarniško opremiti z opcijskim vrhunskim izpušnim sistemom slovenskega podjetja Akrapovič.

Foto: VW VW tiguan

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.