Peter Prevc in Porsche Ljubljana nadaljujeta dolgoletno sodelovanje!

Foto: Porsche Inter Avto
Foto: Porsche Inter Avto
Porsche Ljubljana je z znamko Volkswagen glavni in ponosni dolgoletni sponzor Petra Prevca, vrhunskega slovenskega športnika in dobitnika velikega kristalnega globusa.
Oglej si celoten članek

Ker Peter Prevc ogromno časa preživi na cesti, mu prevozno sredstvo oziroma avtomobil prav zagotovo pomeni nekaj več. Povsem novi Volkswagen Arteon Shooting Brake mu bo pri tem nedvomno izpolnil vse zahteve!

Pri Porsche Ljubljana že vrsto let podpirajo športnike in jim stojijo ob strani. Vse od leta 2013 so osebni sponzor Petru Prevcu, kar si seveda štejejo v čast. Z največjim veseljem podpirajo mlade upe na poti do športnih uspehov ter na ta način skrbijo za odlične zgodbe. Sedaj, ko potrebuje avto tudi za družinsko življenje, so mu z veseljem priskočili na pomoč. Veseli so odličnega sodelovanja, saj podpirajo športen in družinski način življenja!

Vodja prodaje znamke Volkswagen pri Porsche Ljubljana, g. Miran Žerjav, je Petru Prevcu predal avtomobilske ključe, dodal, da mu želi veliko srečno prevoženih kilometrov in mu seveda ob tej priložnosti tudi čestital.

Foto: Porsche Inter Avto Porsche Inter Avto

Peter Prevc, ste vrhunski športnik in veliko časa preživite na cesti. Kaj vam je v avtu najbolj pomembno?

Vse skupaj mora ponujati. Avto mora biti udoben, da te med vožnjo nič ne "žuli". To je zdaj, ko sem že malo starejši, najbolj pomembno (smeh). Ko sem doma, se vozim s svojim avtom, na tekmah pa večinoma s kombijem, tako da mi tam ni treba toliko voziti. Lahko se udobno namestim na več sedežev in je malo drugače. Doma pa mora biti avto tak, da se na avtocesti lepo pelješ.

Ali avto kdaj doživljate za zabavo?

Trenutno ne. Za zabavo je bilo bolj takrat, ko sem naredil izpit. Takrat je bilo še zanimivo malo dirkati. Smo šli kdaj tudi na Grobnik, kjer smo si izposodili avto in odpeljali kakšen krog, ali na gokarte. Zdaj sem to prerasel. Predvsem mora avto meni služiti, ne jaz njemu.

Kot vrhunski športnik morate biti tudi izjemno pogumni. Kakšni pa ste na cesti?

Na cesti so me policisti kar umirili (smeh). Pred kakšnima dvema letoma sem skoraj vsak mesec dobil kazen zaradi prehitre vožnje. Nato sem ugotovil, da je na koncu le nekaj minut razlike, če se peljem 150 ali 160 km/h, zato je moja vožnja zdaj veliko bolj umirjena.

Foto: Porsche Inter Avto Porsche Inter Avto

S Porsche Ljubljana sodelujete že kar nekaj časa, so vaš dolgoletni osebni sponzor in že nekaj časa vozite Volkswagnove avtomobile. Kateri model ste vozili do sedaj?

Res je. Od nekdaj vozim Volkswagne, zato se zahvaljujem za sodelovanje s Porsche Ljubljana. Do pred kratkim sem imel Passata, zdaj pa imam Arteona Shooting Brake.

Kateri model znamke Volkswagen vozite zdaj?

Pri Porsche Ljubljana sem pred kratkim v uporabo prevzel popolnoma novi model iz ponudbe znamke Volkswagen. To je seveda športni Arteon Shooting Brake. Prva stvar, ki me je zagotovo navdušila je zunanji videz, ki je suvereno izjemen in športen. Presenetila me je tudi notranjost, ki je presenetljivo udobna in prostorna, izpostavil pa bi še napredno digitalno tehnologijo, kot so recimo digitalni merilniki Digital Cockpit Pro. Eleganca, videz ... in prostornost na zadnjih sedežih. Nekajkrat sem se peljal zadaj in bi se kar lahko navadil (smeh). Tudi prtljažnik je presenetljiv, saj je ogromen. Pet vrat reši veliko stvari. Zelo imam rad, da ni treba vsega zlagati.

Kakšnega Arteona pa voziš? Je štirikolesni pogon za vas obvezen?

Dizelskega z 200 »konji« in štirikolesnim pogonom. Predvsem zaradi nizke porabe in še vedno izjemne moči. Štirikolesni pogon 4MOTION je zame res nepogrešljiv. Ampak ne zato, ker bi se toliko vozil po snegu, temveč zaradi udobja, na katerega sem se navadil s pogonom 4MOTION. Hitro lahko speljuješ in v ovinkih, ko stopiš na plin, se mi zdi, da je občutek veliko boljši. Ko se enkrat tega navadiš, nočeš več stran. Enako velja za avtomatski menjalnik.

Kaj je pri avtomobilu za vas najbolj pomembno, kaj mora avto imeti?

Mora imeti avtomatski menjalnik, biti mora udoben in imeti dovolj velik rezervoar, da ni treba na tri dni točiti goriva, pa električne pripomočke ... že čisto osnovne, kot je ESP. Brez tega bi se težko znašel, glede na to, da sem jih vedno imel v avtu in se nisem nikoli učil voziti brez tega. Tudi zvočniki morajo biti v redu. Za tistih nekajkrat, ko si zaželiš dobre glasbe, da ni hreščanja (smeh).

Glasba ima pomembno vlogo v našem življenju. Povezujemo jo s posebnimi trenutki, izkušnjami in ljudmi. In ker nas spremlja na vsakem koraku, je z nami tudi med vožnjo v avtomobilu. Kakšno glasbo največkrat poslušaš?

Ko sem za volanom, vlogo DJ-a največkrat prepustim kar sovozniku in si nato on izbere najljubšo glasbo.

Foto: Porsche Inter Avto Porsche Inter Avto

Katere Volkswagne ste imeli do sedaj?

Ko sem naredil izpit, sem kupil Passata, potem pa še Passata Alltrack. Odkar me je pod okrilje vzelo podjetje Porsche Inter Auto, sem imel Golfa, Passata in Arteona. Vozil sem tudi veliko drugih modelov. Med drugim sem preizkusil Tiguana, ki si ga je nato kupil moj oče. Peljal sem še Pola, Up-a in električnega Golfa.

Torej ste kar malo Volkswagnova družina?

Da, že od nekdaj. Oče je imel Sharana s turbodizelskim motorjem, ki je bil praktično neuničljiv. Z njim je prevozil več kot 300 tisoč kilometrov, od tega veliko po ne ravno prijaznem terenu (smeh).

Avtomobili so v zadnjih letih močno napredovali, postali so bolj varni in pametni. Eden od naslednjih korakov je avtonomna vožnja. Kako gledate na prihodnost, v kateri bodo avtomobili vozili sami? Si tega želite ali mislite, da bi pogrešali vožnjo?

Mislim, da tudi takrat, ko se bo avtonomna vožnja uveljavila, avtomobili ne bodo narejeni samo za avtonomno vožnjo in bomo lahko še vedno prevzeli nadzor. Se mi pa zdi, da bi se lahko čas za spanje podaljšal za čas, ki ga potrebuješ za pot v službo, ker bi lahko med tem ritual, ki ga opraviš doma, opravil v avtu. Po tej strani bi bil to pravi luksuz. Služba bi se lahko začela že, ko bi se usedli v avto.

Foto: Porsche Inter Avto Porsche Inter Avto

Med prvimi v Sloveniji ste preizkusili električnega VW ID.3 Kakšni so prvi vtisi?

Všeč mi je, ker je kompakten, igriv in zelo vodljiv. Všeč mi je tudi to, da premore kar nekaj dosega in je kot tak zares idealen za vse mestne vožnje in tudi za daljše poti. Zares me je navdušil z vsem!

Si že kaj razmišljal, da bi uporabljal električni avto za svoje potrebe?

Elektrifikacijo pozdravljam, čeprav se ta tehnologija za zdaj zdi precej draga. Poleg tega bi se moral navaditi, da vsakič, ko prideš domov, priključiš avtomobil. Ko se bodo dosegi povečali, bo to to - čeprav je že sedaj veliko dosega. Všeč mi je tudi, da ima električni motor ves čas popoln izkoristek.

VW AKCIJA 2021: ne spreglejte! Izkoristite VW akcijske cene vozil, popust do -1.500 €*, akcija velja do 30.9.2021.

Preverite ponudbo:

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.