Pravočasno zadovoljite potrebe svojih strank?

Foto: NFON
Foto: NFON
Hiter in učinkovit odziv na potrebe strank je danes ključnega pomena za njihovo zadovoljstvo, ki postaja ključni kriterij ocenjevanja učinkovitosti podjetja, predvsem storitvenega. Zato so orodja, ki omogočajo enostavno sodelovanje med ekipami v organizacijah, vse pomembnejša.
Oglej si celoten članek

Trg ponuja veliko rešitev, pretežno uvoženih, kjer je podpora uporabnikom vezana na pisanje elektronske pošte in potrpežljivo čakanje na odgovor. »V NFON-u razvijamo svoje produkte, ki omogočajo enostavno in varno komunikacijo v oblaku, hkrati pa nudimo strokovno podporo v vsaki od 15 evropskih držav, v katerih smo prisotni. Trdno verjamemo, da orodja za sodelovanje v oblaku ne le izboljšajo odnose s strankami, ampak imajo tudi pozitiven vpliv na zaposlene. Z našimi komunikacijskimi rešitvami spremljamo podjetja v prihodnost poslovnega komuniciranja,« je prepričan Gernot Hofstetter, generalni direktor NFON Avstrija ter Srednje in Vzhodne Evrope.

Kot narejena za javni sektor

Digitalizacija zahteva spremembe tudi v delovnih procesih. Vse poteka hitreje, zaradi česar je mogoče prej kot kdaj koli izgubiti pregled nad komunikacijo z določeno stranko. To je še posebej izrazito v velikih sistemih, zato po svoje ne preseneča, da je veliko zadovoljnih uporabnikov rešitev, ki jih ponuja podjetje NFON s sedežem v Nemčiji in prisotnostjo tudi na slovenskem trgu, javnih institucij, kot so ministrstva, občine in tudi šole. »Naša pametna komunikacijska platforma Cloudyja je kot narejena zanje - je enostavna za nastavitev ter hitra za konfiguracijo in integracijo v obstoječo komunikacijsko infrastrukturo. Z eno samo številko in mapo 'Prejeto', v kateri koli napravi zaposleni ne bodo zamudili pomembnih klicev in sporočil. Omogoča komunikacijo in sodelovanje med ekipami znotraj organizacije, s kupci in zunanjimi dobavitelji. Javni sektor so naše zadovoljne stranke in s ponosom jim pomagamo biti učinkovitejši in družbi prijaznejši,« povzame prednosti, ki jih navajajo stranke Gernot Hofstetter.

Foto: NFON NFON

Subvencije za posodobitev infrastrukture

Stacionarne številke niso za odpis, so prepričani v NFON-u. Nasprotno, z nadgradnjo omogočajo sodobno in stranki prilagojeno učinkovito komunikacijo. »Podjetja v Sloveniji želimo spodbuditi k razmišljanju o nujnosti digitalne preobrazbe, prehod pa narediti tudi stroškovno sprejemljiv. Slovenskim podjetjem ponujamo novo raven poslovne komunikacije. Stroške pri tem si razdelimo - 33 % ali največ 3000 EUR lahko unovčijo pri prehodu s starega telefonskega sistema na našo pametno komunikacijsko platformo Cloudya, ki omogoča klicanje na enak način kot doslej, hkrati pa so zaposlenim na voljo številna orodja, ki izboljšajo delovno učinkovitost in zaradi tega tudi medosebne odnose z zaposlenimi. Slovenskim podjetjem priporočamo, da preizkusijo naše izdelke in izmerijo učinek. Trdno smo prepričani, da bodo rezultati pokazali, kako pomembna je brezhibna poslovna komunikacija in kako pomemben vpliv ima na poslovne rezultate,« je prepričan Gernot Hofstetter.

V NFON-u opažajo, da trg poslovnih komunikacij v oblaku raste po vsej Evropi, na slovenskem trgu pa naj bi v naslednjih letih rast znašala okoli 13 %.

 

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.