Sportina in Shoppster vam pred vrata prinašata modne novosti

Novo partnerstvo med Sportino Group in integrirano spletno ter TV trgovino Shoppster slovenskim spletnim nakupovalcem prinaša modne novosti za spletne nakupovalce.
Oglej si celoten članek

Največje modno podjetje v jugovzhodni regiji Sportina Group in največja integrirana spletna ter TV trgovina pričenjata novo poglavje na področju digitalne preobrazbe v modni industriji. V letu razcveta spletnega nakupovanja je njujno novo strateško partnerstvo obrodilo spletno novost. Shoppster je sedaj obogaten z novo vejo ponudbe, oblačili priznanih blagovnih znamk, ki so v Sloveniji na voljo pod zastopništvom Sportine Group. Nov asortima spletne in TV platforme Shoppster tako zajema vrhunsko modo, po zadnjih svetovnih trendih, priljubljenih blagovnih znamk, kot so: Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Taylor in Jack&Jones. 

Za modne izdelke Slovenci zapravljamo vse več 

Raziskava Fashion (Re)search1 je pokazala, da je bila pandemija eden glavnih promotorjev uspešnosti spletnega nakupovanja modnihTo podjetje začenja novo poglavje izdelkov. Slovenci smo v preteklem letu vseeno nakupovali več, saj je kar 55 % vprašanih še naprej redno kupovalo modne izdelke vse leto, medtem ko jih je 24 % kupovalo le po potrebi oziroma, ko je bilo določen kos potrebno nadomestiti z novim. V zadnjih 12 mesecih je kar 90 % vprašanih modne izdelke kupovalo na spletu, 53 % pa jih je kupovalo več ali veliko več kot leto prej.  

Razumevanje navad in pričakovanj kupcev v kombinaciji s 30-letno tradicijo  

V luči spremenjenih tržnih razmer torej tudi iščemo vse več možnosti za nakupovanje modnih izdelkov na spletu. Od tu tudi ideja in dogovor o sodelovanju med Sportino Group in Shoppsterjem, ki združujeta najboljše za kupca. Skupaj ustvarjajo največje regionalno modno skupnost na platformi, ki vključuje spletno in televizijsko prodajo. Shoppster slovi po visokokakovostnih storitvah ter razumevanju navad svojih kupcev. Kar je za Slovence, ki se še vedno ne zanašajo popolnoma na spletno nakupovanje, zelo pomembno.  

Široko Shoppsterjevo ponudbo kar 100.000 izdelkov in več kot 1.800 blagovnih znamk bo sedaj obogatila ponudba Sportine Group, specialista za modo, ki ima več kot 30 let tradicije združevanja svetovnih blagovnih znamk z lokalnimi kupci.  

Moda pomeni skupnost in vključenost 

Valentina Savić, direktorica trženja v Sportina Group, je ob grajenju novega partnerstva prepričana tudi v grajenje nove, spletne skupnosti, saj po njenih besedah "Moda niso le kosi oblačil – moda je izkušnja, skupnost, vključenost". Regionalna direktorica Shoppsterja, Ljiljana Ahmetović, pa je poudarila "da je moda ena izmed najhitreje rastočih kategorij v svetu spletnega nakupovanja". Obe partnerski podjetji v prihodnjih letih pričakujeta pospešeno rast spletnega nakupovanja. Dogovor za tovrstno sodelovanje lahko štejemo kot pomemben korak, ki bo kupcem omogočil dostop do izdelkov in modnih linij, kot da bi obiskali najbolj znana modna središča na svetu, vse to prek platforme Shoppster.com. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 14:04 3. Junij 2021.

    Začnite delati doma. To je tisto, kar sem finančno najbolj nagrajeval. V petek sem po zaslužku 44.789 ameriških dolarjev prejšnji …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.