Tvoj čas za igro CCC je trgovino spremenil v gaming spektakel

Foto: CCC
Foto: CCC
CCC je gostil največje zvezde slovenske gaming scene.
Oglej si celoten članek

Vrnitev v šolske klopi še nikoli ni bila bolj zabavna! Za to je poskrbel CCC, z odličnim gaming dogodkom 'Tvoj čas za igro', katerega se je udeležilo veliko število obiskovalcev. Poleg tega pa je CCC predstavil tudi svojo kampanjo NAZAJ V ŠOLO in s tem omogočil, da se lahko vsi vrnejo v šolske klopi v velikem slogu. Ljubitelji igric so se zgrnili v CCC trgovino Supernova Rudnik, z željo, da  spoznajo največje zvezdnike slovenske YouTube scene ScorpLZ, JuretaTrsanBlonda in Lejico.

Množico ljubiteljev je čakalo veliko presenečenj, ter edinstvena priložnost, da spoznajo svoje najljubše gaming idole in z njimi zaigrajo priljubljene igre, predvsem predstavnike Generacije Z. Prav njim je CCC usmeril svojo novo kampanjo za Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion in Converse.

Foto: CCC CCC

ScorpLZ, JureTrsanBlond in Lejica so z obiskovalci delili svoje izkušnje in vse skupaj razveselili z edinstvenimi presenečenji in darili za najboljše.

CCC je s kampanjo »Tvoj čas za igro« dokazal, kako je lahko tudi pri priljubljenih blagovnih znamkah  vrnitev v šolo kreativna igra. Poleg tega, pa smo želeli vsem mladim ljubiteljem igric pričarati fantastično izkušnjo in jih še dodatno navdušiti s povabilom priljubljenih Youtube zvezd - je povedala Martina Perić, CMO, CCC Hrvaška in Slovenija.

Dodala je, da v CCC inovativnosti ni videti konca, zato vse, kar je aktualno na svetovni modni sceni, zaživi tudi na policah njihovih trgovin. Zaživela so tudi nova prijateljstva. ScorpLZ, JureTrsanBlond in Lejica so z obiskovalci delili svoje izkušnje, pokazali svojo igro, ter navduševali z izjemnimi presenečenji.

"Včerajšnji dan je bil nepozaben. Toliko oboževalcev, pozitivne energije in ljubezni v enem dnevu. Vse to zahvaljujoč CCC in kampanji 'Tvoj čas za igro'. Vesel sem bil srečanja z ostalimi gameri in druženja z njimi. Zame je bilo nepozabno doživetje spodbujati svoje oboževalce med njihovo igro. Predvsem sem bil vesel našega slikanja, druženja in podpore, ki sem jo vsakodnevno deležen. Hvala CCC!" je rekel ScorpLZ - Žiga Lah.

"Navdušen sem nad organizacijo in idejo. Želim si, da bi bilo v prihodnje še več takšnih druženj," je povedal vidno navdušen JureTrsanBlond - Jure Trsan.

Foto: CCC CCC

"CCC – TVOJ ČAS ZA IGRO je bil eden najboljših, če ne celo moj najljubši dogodek doslej. K temu je zagotovo pripomoglo dobro vzdušje in prijateljsko razpoloženje vseh udeležencev, pa tudi samih organizatorjev. Upam, da bomo v bližnji prihodnosti ponovili dogodek z isto ekipo,” je dejala Lejica - Leja Leskovar.

Kampanja "Tvoj čas za igro" je namenjena promociji športnih blagovnih znamk, na voljo v CCC. Vsi artikli iz nove kolekcije "Tvoj čas za igro" pa so dostopni v vseh 18 trgovinah po celi Sloveniji in na ccc.eu.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.