Udobje novega Citroëna C4 Cactus uglasbili v nežno melodijo

Foto: Citroën C4 cactus Citroen C4 cactus
Mladi slovenski skladatelj je uglasbil udobno vožnjo v novem Citroënu C4 cactus.
Oglej si celoten članek

Udobje v vožnji je, predvsem pri daljših potovanjih, ključnega pomena. In tega se zavedajo tudi pri Citroënu. Citroën pri novi kombilimuzini C4­ cactus premierno uvaja progresivne blažilnike s hidravličnim omejevalnikom gibanja na kolesih. Po domače povedano, gre za nadomestek nekdanjega legendarnega, a hkrati zelo zapletenega hidravličnega vzmetenja. V praksi dvostopenjsko delovanje blažilnikov poskrbi, da še več tresljajev zaradi cestnih neravnin prevzame nase že kolo, posledično pa se karoserija na naluknjani cesti le minimalno premika.

Notni zapis vožnje po slovenskih cestah

Citroën je k sodelovanju povabil mladega slovenskega skladatelja Leona Firšta, prejemnika velike nagrade na mednarodnem tekmovanju glasbene kompozicije. Firšt je vdolbine slovenskih cest, po katerih je vozil C4 cactus, spremenil v notni zapis, ki sledi linijam na cesti. Melodijo tega notnega zapisa zdaj lahko predvajajo s pomočjo simpatične glasbene skrinjice. V spodnjem videu lahko prisluhnete zvoku slovenskih cest.

Tako deluje novo vzmetenje …

Če so na cesti, po kateri se zapelje novi Citroën C4 cactus večje luknje in posledično nastanejo večji udarci ob vožji, hidravlična omejevalnika upočasnita premike. "S pomočjo tehnologije smo udarne jame na dotrajanih cestah spremenili v prijetno vožnjo v tonih melodije udobja," pravijo pri Citroënu.

Foto: Citroën C4 cactus Citroen C4 cactus Legendarno vzmetenje

Znamka si z novimi progresivnimi blažilniki s hidravličnim omejevalnikom gibanja na kolesih želi obuditi čase, ko je bila znana po "lebdečih preprogah". Blažilnike za serijsko proizvodnjo so pri Citroënu razvili iz izkušenj v WRC reli tekmovanju. Novo vzmetenje deluje dvostopenjsko pri tem pa ublaži in absorbira deformacije dotrajanih asfaltnih cest ter daje občutek lebdenja nad cesto.

Citroën po svojem vzmetenju s hidravličnimi omejevalniki slovi že skoraj celo stoletje. Novo generacijo takšnega vzmetenja pa so predstavili pri C4 cactus. To vzmetenje, ki še vedno sledi načelom tradicije: skrbi in zagovarja udobje med vožnjo.

Od klasičnega vzmetenja, ki ga sestavljajo amortizer in vzmet se razlikuje po tem, da temelji na hidravličnih omejevalnikih, ki delujejo dvostopenjsko, pri tem pa ublažijo in absorbirajo deformacije dotrajanih asfaltnih cest.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.