Kupili bodo intraoralne kamere

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Sredstva donacije nameravajo porabiti za nakup stomatoloških stolov in intraoralnih kamer ter druge medicinske opreme.
Oglej si celoten članek

Predstavniki podjetja Wrigley so danes centru za otroško in preventivno zobozdravstvo na stomatološki kliniki Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana predali donacijo v višini 52.000 evrov.

Sredstva bodo šla v novo opremo, ki bo po besedah vodje centra Roka Kosma pripomogla k prijaznejši obravnavi in boljšemu počutju otrok. Sredstva nameravajo porabiti za nakup stomatoloških stolov in intraoralnih kamer ter druge medicinske opreme.

Lahko jim bodo pokazali

Po Kosmovih besedah si bodo lahko z intraoralnimi kamerami pomagali tako zobozdravniki pri svojem delu, prav tako pa ta tehnologija omogoča boljše sodelovanje z otroki, saj jim bodo lahko nazorno pokazali, kaj se v njihovih ustih dogaja in kaj je treba pozdraviti.

To jim bo v pomoč pri vseh otrocih, zlasti pa pri tistih z razvojnimi ali vedenjskimi težavami, ki se težko prilagajajo na okolje. Leta 2012 se je število otrok, ki jih obravnavajo v centru, glede na pretekla leta skoraj podvojilo.

Okoli 40 odstotkov otrok so v center napotili zato, ker imajo težave s sodelovanjem oz. se bojijo zobozdravnika, okoli 20 odstotkov pa jih ima kronične sistemske bolezni. Med njimi pa je veliko otrok, ki imajo težave v razvoju oziroma imajo zmanjšane zmožnosti. "Za njih je precej težje zagotavljati zobozdravniško oskrbo kot za otroka, ki nima razvojnih težav," je opozoril Kosem.

V enem letu 23-krat

Tako v center na leto na novo sprejmejo okoli 400 otrok, skupaj s tistimi, ki so že njihovi bolniki, pa opravijo več tisoč obravnav. Pri tem je Kosem poudaril, da jih številni otroci zelo pogosto obiskujejo, rekord je primer deklice, ki jih je v letu dni obiskala kar 23-krat.

Nove pridobitve pa bodo poleg povečanja udobja malim bolnikom omogočale tudi uvedbo dodatnih metod zdravljenja in izboljšale učinkovitost dela. Dobra oprema je tako kot povsod eden pomembnih elementov delovnega procesa, je še dodal Kosem.

Sredstva so zbrali v prodajni akciji Žveči in osreči, v kateri so maja in junija namenili tri cente od vsakega prodanega izdelka Orbit. Podobne akcije, katerih izkupiček bodo vlagali v preventivo na področju zdravja zob, pa bodo po besedah vodje marketinga za Orbit in Wrigley v Sloveniji Slavka Škafarja organizirali tudi v prihodnje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.