Avto > Testi
23083 ogledov

Peugeot 508 SW je posebnež med karavani

Peugeot 508 SW
1/36
Saša Despot
Peugeot 508 SW je odgovor na karavansko krizo. Gre za privlačen, a še vedno družinsko uporaben karavanski avtomobil, ki z vgrajenimi materiali in tehnologijami nagovarja tudi kupce premijskih vozil.

Peugeot 508 SW v prvi vrsti stavi na privlačnost. Če bi ocenjevali le videz bi ga prav gotovo okronali za mistra med avtomobili. A avto je več kot le lep, vtis je celo premijski, če govorimo o kabini ali voznih občutkih. Vse to ima svojo ceno, ki je nad klasičnim karavanom insignio ali mondeom.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Zahvaljujoč nižji in elegantni zasnovi, je kljub karavanskemu zadku 508 SW ohranil drzno, celo športno in hkrati elegantno obliko. Za njim so se med testom obračale številne glave.

Novo pri nas Avto Pri Peugeotu poskrbeli, da bodo limuzine spet zanimive

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Ko sem prišel v picerijo po pico, sta si ga na parkirišču, ko me ni bilo zraven, začela ogledovati kuharja. Ko sta me videla, da se z avtomobilom približujem s pico v roki, sta želela pobegniti, a sem ju ustavil. Ni me motilo, da sta mi na steklu pustila cel kup prstnih odtisov: "Kar poglejta si ga še od znotraj. Tako ali tako ga gledajo vsi," sem jima dejal. "Joj, kako vesoljski je znotraj. Pa vrata nimajo okvirjem, samo steklo, kot pri kupejih. Na zunaj je pa tako ali tako hud," sta hitela razlagati, da se mi ne bi ohladila pica.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Lahko jima samo potrdim. Avto, po eni strani deluje "retro" in spominja na umetnine na štirih kolesih izpred nekaj desetletij, ko je bila avto romantika še kako živa, hkrati pa s polnimi LED žarometi, ki so za nameček zadaj povezani iz enega do drugega konca v celoto, elegantno motorno masko s številnimi detajli in padajočo nizko ostrešno linijo, deluje še zelo moderno.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Enako velja za notranjost. Voznik in sopotnik sedita v usnjenih foteljih z vzorci, ki spominjajo na avantgardo, a so hkrati športni, kot veleva oznaka GT na vozilu. Sedi zelo nizko, zelo športno. Volan je zgoraj in spodaj prisekan, za njim pa so naperke za upravljanje z odličnim osemstopenjskim samodejni menjalnikom, ki ponudi tudi eno najbolj elegantnih ročic ta hip v vozilih. Volan med vožnjo tudi deluje zelo športno, natančno, prisekan pa je zato, da ima voznik pogled na digitalne merilnike.

Peugeot 208 Avto Novi peugeot 208 že od začetka na voljo tudi s kablom

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Te so očem privlačni, vozniku pa ponudijo cel kup najrazličnejših podatkov o vožnji, ki jih glede na trenutne potrebe prilagajamo s stiskom gumba na volanu ali obvolanski ročici. Avtomobil je imel tudi infrardečo (IR) kamero, ki jo lahko aktiviramo v slabem vremenu ali v temi, kar pomeni, da se na digitalnih merilnikih označi in v vidno fluorescentno barvo obarvajo pešci in živali. Zelo dobra zadeva, sploh v slabem vremenu na kakšni podeželski cesti, ko se ob strani ceste sprehajajo »nevidni« pešci. Avto vas na njih opozori tudi s piskom, po potrebi pa tudi sam zavira. Priporočam. Ne morem mimo uporabljenih materialov, ki so nadstandardni za ta razred vozil. Od usnja, do imitacij lesa ali aluminija. Na otip in pogled zelo prijetni materiali.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Sredinski grebem med sedežema je precej visok, kar prav tako poznamo iz premijskih vozil. Sredinski naslon za roke ponuja dovolj prostora, prav tako sredinska konzola, kamor spravimo dva kavna lončka in še vse drobnarije, le brezžični polnilec za telefon je skrit pod sredinskim grebenom in tako odročen, da smo telefon spravljali v predalček, v osnovi namenjen drugim drobnarijam. Sredinski zaslon in ureditev "klavirskih tipk« je drugačna kot pri 3008 in 5008. Gre že za naslednjo generacijo. Moram priznati, da dodatna stikala pomagajo pri hitrosti dostopa do nekaterih ključnih funkcij, kot sta klima ali avtoradio, a bi lahko bila multimedija ob dotikanju zaslona še precej bolj odzivna, predvsem pa je še vedno potrebnih preveč korakov do želenega cilja, kar pomeni, da voznik med na primer iskanjem radijske postaje ali upravljanjem ventilacije preveč pozornosti namenja gledanju v osrednji zaslon in ne na cesto. Spet moram pograjati kakovost slike kamere za vzvratno vožnjo. Slika je nejasna, prenos slike pa prepočasen. Čudno, glede na to, da so pri Peugeotu resnično pazili tudi na najmanjše detajle v vozilu.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Peugeot 2008 Novi 2008! Avto Ste videli, kaj je nastalo iz novega peugeota 2008?

Padajoča streha na zadnji klopi pusti davek, ko govorimo o udobju vstopanja ali izstopanja skozi zadnja bočna vrata. Že ko smo vstavljali otroška sedeža v avto, smo jih morali vstaviti pod drugačnim kotom, da smo jih sploh spravili na zadnjo klop. A, ko se enkrat usedemo na sedež, je ta zasnovan tako, da bo prostora za večino odraslih tudi nad glavo dovolj. Enako velja za prostor v širino in za kolena, čeprav o kakšnih rekordnih dosežkih tu ne moremo govoriti. Zadnja klop ponuja veliko dodatkov (sredinski naslon za roke z odprtinami za plastenke), mrežice ..., da trije potniki oziroma dva potnika zadaj čim bolj udobno preživijo čas na poti. Je pa zadaj zaradi majhnih stekel precej temno, kar rešuje sončna streha, ki jo je imel testni avtomobil.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Prtljažnik na papirju ponuja 530 litrov prostornine. Nič posebnega v primerjavi s škodo superb oziroma kar večino karavanov iz tega razreda. V korist prtljažnika (prtljažna vrata so bila električno pomična) v 508 SW pa vseeno govori kar nekaj dejstev. Ponuja izjemno dobro organizirano nalaganje prtljage s stranskimi drsnimi sanmi. Nakladalni prostor je dolg in širok ter nizek. V njem so mrežice in predalčki. Le rolo lahko povzroča malo preglavic, saj so vodila zelo ozka. Upam si trditi, da je zaradi prilagodljivosti tudi litrov več kot dovolj za štiričlansko družino. Zadnje sedeže z uporabo funkcije Magic Flat zložite preprosto, z eno potezo. Takrat dobite 1780 litrov prostora.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Khazar peugeot 406 Avto Nova Peugeotova limuzina za osem tisoč evrov

Peugeot 508 Night vision | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Glede na to, da je glavnina kupcev v tem razredu poslovnih uporabnikov, bodisi managerjev, ki so tudi družinski ljudje, ki delajo veliko kilometrov tako med službo kot konec tedna, ko z družino pobegnejo izven vsakdana, je najzmogljivejši dizelski motor v ponudbi zanje hkrati dinamična in ekonomična izbira. Motor odlično sodeluje s samodejnim menjalnikom, ki prestavlja gladko in hitro, zato do izraza pride tudi številčna konjenica. Motor je zelo prožen, saj je na račun obilice uporabnega navora odziven že v nizkih vrtljajih in se rad zavrti tudi visoke, ko je treba na hitro pospešiti. Hkrati je dovolj uglajen, porabo plinskega olja pa z lahkoto krotite pod sedmimi litri tudi ob bolj dinamični vožnji. Pravzaprav je bil ob številnih križancih in športnih terencih 508 SW prava osvežitev. Konec tedna sem se z njim prav namensko "zapodil med ovinke." Majhen volan, ki je del i-cockpita ni ovira pri hitrem premagovanju ovinkov, je zelo natančen, hkrati pa za športno plat poskrbi tudi čvrsto podvozje, sploh, ko aktivno vzmetenje s stiskom tipke prestavimo v režim sport, medtem, ko je v načinu comfort vožnja občutno mehkejša, in to kljub 19-palčnim kolesom.
Slabih stvari je ob naštevanju dobrih zanemarljivo malo.

Peugeot 508 SW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Premijski občutek v 508 SW ima tudi svojo ceno. Zanj je treba odšteti vsaj 38.400 evrov, z dodatki, ki jih je imel testni avto (panoramska streha, 19-palčna platišča, prostoročno odpiranje prtljažnika, brezžično polnjenje telefona, infrardeča kamera, usnjena notranjost, aktivni tempomat, parkirni asistent s kamero spredaj …, pa cena zraste do 45.100 evrov. 

Podatki o vozilu: (Peugeot 508 SW GT 2.0 Blue HDI 180 EAT8)
Motor: turbodizelski, štirivaljni, 1.997 ccm
Največja moč: 130 kW (180 KM) pri 3.750 vrtljajih
Najvišji navor: 400 Nm pri 2.000 vrtljajih
Zmogljivosti: 230 km/h, 8,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4778 x 1859 x 1420, medosna razdalja 2.793
Prtljažnik (v litrih): 530-1780
Poraba: 6,4 litra/100 km (kombinirani cikel)
Izpusti CO2: 124 g/km
Cena: 38.400 evrov / 45.100 / 44.100 evrov (osnovi testni / testni z dodatno opremo/ testni ob nakupu s financiranjem)

Plusi: Videz, LED žarometi, IR kamera, materiali, ergonomski sedeži, digitalni merilniki, povezava motor-menjalnik, uporabnost prtljažnika;

Minusi: Hitrost delovanja multimedije, slika kamere, rolo v prtljažniku;
 

Komentarjev 6
  • vzev 18:07 15.september 2019.

    Tale avto je pa Peguetu res odlično uspel. Tako zunaj kot znotraj je res odličen na pogled. Če se še pelje tako dobro kot izgleda, potem je pa tako odličen. Upam, da nima tiste francoske mehkobe, ker to je precej ...prikaži več moteče pri avtu. Bo potrebo iti na tesno vožnjo.

  • left 11:00 15.september 2019.

    Za tako ceno dobim veš kaj...nebi dal za prokletega pegueta 38 tisoč za pol cene mam takega mercedeza in ga nebi zamenjal za nič na svetu. Tale je pa mal pretirana nč posebnega ni mogoče za tiste ki ste feni ...prikaži več pegueta za isto ceno pojdite pogledat na avtonet kaj vse dobiš luxsoz od avdija mercedeza in bmw in se kk velikan.odvisno kaj iščete... Meni osebno je grd zunaj,znotraj tko tko cena mi pa nikakor ni všeč pretirana je. ampak vsake uči imajo svojega malarja in vsak za sebe ve kaj bi imel lp.

  • 3b4e9e3a5c4be9cac6ad5335a948cb51271404c2 08:46 15.september 2019.

    lahko bi ga vsaj mal spucal, ne pa da cel usran avto tle kažete, zgleda k da ste prašiče not prevažal...drgač pa avto zgleda precej ceneno za moje pojme...