Vodstvo trenutno druge najboljše ekipe sezone 2009 formule 1,
Red Bull, je razkrilo, da se bodo v nekaj dneh odločili, kdo bo njihov dobavitelj
motorjev za sezono 2010. Ekipa avstrijskega milijonarja
Dietricha Mateschitza je namreč vse manj zadovoljna z
Renaultom.
Sebastianu Vettlu, ki se bori za naslov prvaka, so letos odpovedali že štirje
agregati, kar pomeni, da ima za preostalih šest dirk prvenstva le še dva. Zanimivo, da
Mark Webber in dirkači ekipe Renault z motorji nimajo toliko težav kot Vettel. Ker
bodo z novimi pravili motor istega proizvajalca leta 2010 lahko uporabljale štiri ekipe, si Red
Bull aktivno prizadeva za vzpostavitev partnerstva z
Mercedesom. Motorji solastnika ekipe
McLaren letos poganjajo tudi
Force Indio in
Brawna.
Ne sistemu Kers |
Čeprav se je govorilo, da bo
Red Bull ob koncu sezone, da bi bil bolj konkurenčen, začel nastopati s sistemom
Kers, so to možnost zdaj zavrnili.
"Kersa ne bomo uporabljali ne letos ne prihodnje leto. Ta hip, ko se borimo za naslova, bi bil
debi Kersa preveč tvegan. Za 2010 je uporaba prostovoljna, a pri Foti smo se dogovorili, da ga ne
bomo uporabljali," je razložil
Helmut Marko. Medtem pa
Renault razmišlja, da bi za VN Italije v svoj dirkalnik znova namestil Kers, ki se
v prvi polovici sezone pri njih ni izkazal za uspešnega.
|
Helmut Marko je še dejal, da imajo tako pozitivne argumente, da ostanejo z Renaultom, kot tudi argumente, da se odločijo za Mercedes. "Ne moremo prezreti, da so Sebastianu odpovedali že štirje motorji, od tega dva minuli konec tedna. Šest dirkačev z Mercedesovimi motorji ni imelo letos še niti ene okvare." Marko je prepričan, da je Mercedes sposoben agregate dobavljati kar štirih ekipam (Brawn in Force India sicer še nista stoodstotna, da bosta nadaljevala z nemškimi motorji).